Witam !
Przymierzam się do wymiany rozrządu w moim 1z i mam pytanie, czy dużo pracy jest przy wymianie zimeringu wałka rozrządu ? Pozdrawiam
Zimering wałka rozrządu w 1z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
1. zdejmujesz kapę zaworowa
2. zdejmujesz osłonę rozrządu
3. ustawiasz rozrząd na znaki, blokujesz pompę wtryskową
4. rozpinasz rozrząd
4a. wymieniasz rozrząd
5. odkręcasz śrubę koła na wałku rozrządu zdejmujesz koło z wałka
5. możesz dla ułatwienia pracy odkręcić mostek nad zimeringiem (łatwiej wyjmiesz stary i włożysz nowy
6 składasz wszystko do kupy
7. i gotowe
2. zdejmujesz osłonę rozrządu
3. ustawiasz rozrząd na znaki, blokujesz pompę wtryskową
4. rozpinasz rozrząd
4a. wymieniasz rozrząd
5. odkręcasz śrubę koła na wałku rozrządu zdejmujesz koło z wałka
5. możesz dla ułatwienia pracy odkręcić mostek nad zimeringiem (łatwiej wyjmiesz stary i włożysz nowy
6 składasz wszystko do kupy
7. i gotowe
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 23:24 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 207 gości