Witam,
mam następującu problem.
Przy redukcji biegu z wyższego na niższy widzę za sobą chmurę niebieskiego dymu (choć nie zawsze tylko wtedy jak jade z górki przy redukcji z 5 na 4). Wygląda mi to na uszczelniacze zaworów. Na biegu jałowym też troche widać ten dym ale nie tak bardzo jak przy schodzeniu z wysokich obortów. W płynie chlodniczym nie ma śladów oleju. Ubytki oleju troche większe niż przed zimą choć nie ma żadnych wycieków. Auto to VW golf IV z silnikiem 1,4 16V 75 KM AKQ 1998 rok.
Chciałbym się dowiedzeć jaki byłby wstępny koszt naprawy oraz diagnostyki problemu w Gdańsku lub okolicach? Ma ktoś jakiegoś fachowca w Gdańsku?
Niebieski dym z rury (szczególnie przy redukcji biegu) :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- DarkSnakee
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: sob mar 01, 2008 22:32
- Lokalizacja: NEL
- Kontakt:
mam podobne objawy ale nie tylko przy redukcji ale też w momencie przygazowania.
Obawiam się że czeka mnie wymiana uszczelniaczy zaworów .. a przy okazji pierścienie uszczelkę i pasek rozrządu
Obawiam się że czeka mnie wymiana uszczelniaczy zaworów .. a przy okazji pierścienie uszczelkę i pasek rozrządu
Ostatnio zmieniony ndz maja 03, 2009 21:27 przez DarkSnakee, łącznie zmieniany 1 raz.
Naprawa i regeneracja rozruszników i alternatorów: http://adamiecb.pl
Agencja niań i opiekunek szkolenia interpersonalne [url="http://www.personalprofit.pl]www.personalprofit.pl[/url]
Peugeot 406 110 KM
Agencja niań i opiekunek szkolenia interpersonalne [url="http://www.personalprofit.pl]www.personalprofit.pl[/url]
Peugeot 406 110 KM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 262 gości