Witam. Od dłuższego czasu borykam się z moim nieszczęsnym golfikiem:(. Auto było już u wielu mechaników, każdy niby coś zrobił ale dalej jest tak jak było. Autko pracuje na wolnch obrotach nierówno, świece na wszystkich cylindrach są osmalone na czarno, przy tym autko dużo pali i jest zamulone. Już sam nie wiem co mam robić teori jest tyle u ilu mechaników byłem:( pomóżcie proszę.
Na kompie nie pokazuje żadnych błędów, mechanik mówił że dawkę mam ustawioną idealną.
Sprawdzony był rozrząd i ustawiony na nowo zapłon nic nie pomogło.
Smali na czarno świece.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Może poczytaj też tu. Jakby olej brał, a może problem z elektryką?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 11:11 przez corben, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559
Tak lambde sprawdziłem. Ogólnie to oleju mi przybyło, ale to nie płyn chłodniczy bo olej ma normalny kolor. Myślę że to benzyna sie poprostu do niego dostała na skutek zbyt wysokiej mieszanki, bo sprazanie sprawdzałem to wyszło 1,2MPa. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?? Aha i dodam jeszcze, że mechanik mówił mi że przepływomierz mam sprawny, sam też go sprawdzałem multimetrem i wychodzi, że jest ok. Wymieniony już był czujnik temp. silnika. Listwę wtryskową też wyciągałem wtryskiwacze ładnie rozpylają mgiełkę. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły prosze piszcie będę wszystko od początku krok po kroczku sprawdzał.
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 15:06 przez omlet161, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok dzięki, poczytam sobie to zaraz. Mam jeszcze takie pytanko w moim 2E do obudowy filtra powietrza dochodzą dwa wężyki podciśnieniowe, jeden idzie to klapki na dnie obudowy filtra, a drugi gdzieś dalej w stronę silnika. Czy ma znaczenie który gdzie jest wetknięty na filtrze??
[ Dodano: 27 Mar 2009 19:51 ]
Postanowiłem sprawdzić jaką mam iskrę, wykręciłem świece włożyłem ją do przewodu wycokiego napięcia przyłorzyłem do głowicy, kolega zakręcił rozrusznikiem. To co zaobserwowałem, to to że iskra była bardzo delikatna świece mam nowe. Na wszystkich cylindrach jest tak samo. Iskra na jednym z cylindrów wydawała się jakby czerwona. Czy ten silnik powinien mieć tak delikatną iskrę?? Jeśli nie powinien to czego może być to przyczyna??
[ Dodano: 27 Mar 2009 19:51 ]
Postanowiłem sprawdzić jaką mam iskrę, wykręciłem świece włożyłem ją do przewodu wycokiego napięcia przyłorzyłem do głowicy, kolega zakręcił rozrusznikiem. To co zaobserwowałem, to to że iskra była bardzo delikatna świece mam nowe. Na wszystkich cylindrach jest tak samo. Iskra na jednym z cylindrów wydawała się jakby czerwona. Czy ten silnik powinien mieć tak delikatną iskrę?? Jeśli nie powinien to czego może być to przyczyna??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 247 gości