koło pasowe 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

koło pasowe 1z

Post autor: Omek » pt mar 27, 2009 01:22

Witam wszystkich !
jak zablokować koło pasowe w silniku 1z aby nie odkręciła się śruba główna (centralna) blokowałem na kole zamachowym ale się odkręciła ? :bigok:
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 01:24 przez Omek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » pt mar 27, 2009 01:43

Odkręciła się? I jak się jeździ z luźną śrubą?? Podobno jak się ma szczęście to mocy przybywa.

PS. Poczytaj tutaj. To nie są żarty. :bajer:



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re

Post autor: Razal » pt mar 27, 2009 08:43

Tak jak pisze kolega wyżej...

Mocy przybywa tylko przy tym szczęściu auto nie chce jechać...

A tak na poważnie to jak już tak daleko poszło to ściągaj koło, zobacz jak wygląda klin na wale i samo koło. Jeśli ma już dosyć to i koło i śruba ! kupuj NOWE i do wymiany...

Pozdrooo


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
prusax
Laweciarz
Laweciarz
Posty: 77
Rejestracja: czw sie 26, 2004 20:50
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: prusax » pt mar 27, 2009 09:54

odkręcając koło pasowe w 1z-ecie nie ma prawa się odkręcić centralna chyba że klina tam nie masz


Pozdrawiam

PrusaX
"Laweciarze Team Szczecin"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 165 gości