remont silnika td+tuning

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

remont silnika td+tuning

Post autor: Semian » sob mar 21, 2009 22:17

Panowie nabylem dwa silniki jeden kompletny z osprzetem i drugi sam slupek tzn blok z glowica, jeden silnik to Jp do ktorego ktos dolozyl osprzet z jr a drugi to 1v, po wstepnym rozebraniu ,okazalo sie ze blok z jp raczej juz sie nienadaje natomiast blok z 1v ma natrysk na denko tloka przy okazji gladz cylindrow jest ok,sprawdzilem wszystkie panewki wydaja sie ok poniewaz wczesniej silnik 1v mial przeprowadzony remont,panewki ,polpanewki piercienie uszczelniacze itp.

Na razie chcialbym sie skupic na bloku tzn wymienic napewno pierscienie nie wiem co zrobic z panewki bo wygladaja naprawde dobrze.
Moglibyscie podac przykladowe ceny?

dodam ze na tlokach widac ze kiedys musialbyc zerwany rozrzad poniewaz odcinely sie zawory.

postaram sie uzupelniac caly czas temat ,dodawac fotki ,postep w pracy, licze na Wasza pomoc w tym remoncie jak mozna go tak nazwac bo wiadomo nie chce wydac na to wszystko nie wiecej niz 1000zl

przy okazji chcialbym zalozyc metalowa uszczelke,zwiekszyc cisnienie i dawke paliwa,zalozyc intercooler

prosilbym na sugestie i pomoc
dzieki
Ostatnio zmieniony sob mar 21, 2009 22:21 przez Semian, łącznie zmieniany 1 raz.


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Post autor: Lukassso » ndz mar 22, 2009 01:53

Witam Semianek.
Komplet pierścieni firmy Goetze na jeden tłok - około 35zł
Mocne masz odznaczenia tych zaworów? Wgięte są gładzie czy tylko maluśkie kreski?

Co do uszczelki metalowej, jest sens? Jakie chcesz mieć ciśnienie i ile mocy wyciągnąć?

Zwiększyć ciśnienie, rozumiem że turbiny. to jest Garrett T3? Jeśli tak, polecam: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100480

Podlewanie paliwka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1103266

IC`ek z reguły jest zabawą dość indywidualną. Musisz ustalić gdzie go chcesz mieć. Ja sugeruje FMIC`a tylko i wyłącznie :D


Obrazek

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6867
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » ndz mar 22, 2009 08:25

No z intercoolerem to się zastanów bo to wymaga odpowiednich obliczeń i precyzyjnego dobrania pod konkretne potrzeby - jak będzie za duży - efekt będzie dokładnie odwrotny do zamierzonego...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz mar 22, 2009 13:59

Piasek pisze:No z intercoolerem to się zastanów bo to wymaga odpowiednich obliczeń i precyzyjnego dobrania pod konkretne potrzeby - jak będzie za duży - efekt będzie dokładnie odwrotny do zamierzonego...
Zgoda ale wystarczy poczytać temty o FMIC .
Wszystko jest opisane jaki icek , rury , kolana itd.
jeśli chce sie zbudowac auto powyżej 80km to jak najbardziej zakładac .
W SB przeciez były zakładane seryjnie .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości