Bardzo duze spalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
r.y.b.a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sty 28, 2009 14:52
Lokalizacja: lublin

Bardzo duze spalanie

Post autor: r.y.b.a » czw mar 19, 2009 08:52

Witam
Golf diesel 1.6. Strasznie kopci. Powiedzial bym ze silnik juz zjechany, ale .... dobrze sie zbiera , dobrze w miare pali, i oleju to nie ubywa szczegolnie. A i sporo pali ropy ok8l i to w wiekszosci trasa. Co to moze byc ? wtryski ? Moze byc ze gdzies rozrzad przeskoczony ?
Ostatnio zmieniony pt mar 20, 2009 12:03 przez r.y.b.a, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » czw mar 19, 2009 08:55

Prawdopodobnie wtryski leją, ale najlepiej zrobic mu kompleksowy przegląd i regulacje pompy i wtrysków.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
r.y.b.a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sty 28, 2009 14:52
Lokalizacja: lublin

Post autor: r.y.b.a » czw mar 19, 2009 09:27

PIsali ze moze byc za duza dawka na pompie. To sie moze ustaia przez zmiane konta jej połozenia ?


Graty do GTI MK2 !

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220411

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » czw mar 19, 2009 16:30

r.y.b.a pisze:PIsali ze moze byc za duza dawka na pompie. To sie moze ustaia przez zmiane konta jej połozenia ?
Jak jest za mała to będzie więcej palił, jak za dużo to tak samo. A reguluje się śrubą w popmpie.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
r.y.b.a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sty 28, 2009 14:52
Lokalizacja: lublin

Post autor: r.y.b.a » czw mar 19, 2009 16:34

a tora to śruba ?:D


Graty do GTI MK2 !

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220411

Awatar użytkownika
Arn_Old
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 22:06
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Arn_Old » czw mar 19, 2009 19:59

Masz tam taką nakrętkę ze śrubą, po prawej stronie u góry pompy. Lekko nakrętkę odkręcasz wtedy będziesz mógł kręcić śrubą, która z niej wystaje przykręć o pół obrotu i sprawdź czy zmniejszy się spalanie jeśli nie to skręć bardziej. Tylko nie przesadź z dokręcaniem :D


VW GOLF II “Quadratisch. Praktisch. Gut.”

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » pt mar 20, 2009 08:28

Z tego co wiem to jak się wkręca to zwiększa się mieszankę. Jedz do warsztatu niech ci wyregulująpampe i sprawdzą wtryski ba tak na oko to nic nie zdziałasz :helm:


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
r.y.b.a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sty 28, 2009 14:52
Lokalizacja: lublin

Post autor: r.y.b.a » pt mar 20, 2009 10:27

To wkreca sie czy wykreca ?:)


Graty do GTI MK2 !

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220411

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt mar 20, 2009 10:53

Cieluś pisze:Z tego co wiem to jak się wkręca to zwiększa się mieszankę. Jedz do warsztatu niech ci wyregulująpampe i sprawdzą wtryski ba tak na oko to nic nie zdziałasz :helm:
Zdziała ,zdziała .Jak ktoś zwiększył dawkę to i zmniejszyć się da .(jak niemasz plomby na śrubie od dawki to napewno ktoś grzebał)Wkręcasz :zwiększasz .Wykręcasz :zmniejszasz.Wykręcaj po ćwierć obrotu(90 stopni) i pruba bo małe zmiany tą śrubą powodują duże zmiany dawki .Jak mu dobrze pali i się zbiera to nie wysyłajcie go do mechaników żeby sprawdzali wtryski itp. Dawkę też by mu napewno na oko zmniejszyli bo niewydaje mi się żeby im się chciało pompę demontować i na stole ustawiać.Czarny dym w dużych ilościach =Zbyt duża dawka paliwa ,ewentualnie słabe ciśnienie turbo ale skoro dobrze się zbiera to raczej niemożliwe


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » pt mar 20, 2009 11:09

Ja bym sprawdził wtryski i ustawienie kąta wtrysku potem zajoł bym się dawką.
kręcenie najpierw dawką to zaczynanie od :ass: strony.



Awatar użytkownika
r.y.b.a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sty 28, 2009 14:52
Lokalizacja: lublin

Post autor: r.y.b.a » pt mar 20, 2009 11:29

to bez turbiny:) zmniejsze dawke i powiem co sie dzieje :)


Graty do GTI MK2 !

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220411

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt mar 20, 2009 11:55

jbs-78 pisze:Ja bym sprawdził wtryski potem zajoł bym się dawką.
kręcenie najpierw dawką to zaczynanie od :ass: strony.
Z tym się zgodzę, o ile ktoś wcześniej nie kręcił dawką ,a tego niewiemy bo kolega nie pisze .Jak na śrubie od dawki jest ori plomba to kręcenie dawką również bym sobie odpuścił ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
r.y.b.a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sty 28, 2009 14:52
Lokalizacja: lublin

Post autor: r.y.b.a » pt mar 20, 2009 16:42

Skrecilem troche . Nazrazie przestał dymic. Zobaczym jak spalanie . Przed chwila mierzylem i spalil przez 75km 6 litrow...


Graty do GTI MK2 !

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220411

Awatar użytkownika
Arn_Old
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 22:06
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Arn_Old » pt mar 20, 2009 17:56

czyli blisko ideału bo na 6 litrach powinienneś zrobić jakieś 100 km


VW GOLF II “Quadratisch. Praktisch. Gut.”

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości