problem z mk3 1,9 tdi 1z

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

problem z mk3 1,9 tdi 1z

Post autor: jaszczur » wt wrz 13, 2005 15:32

witam,miałem dziś taki problem,stojąc na skrzyrzowaniu auto nagle mi zgasło,próbowałem go odpalić,lecz nie udało mi się(przy przekręceniu kluczyka zapaliły mi się kontrolki,lecz ta ze świec żarowych była przygaśnięta),dopiero przy kilkakrotnym przekręceniu kluczyka kontrolka zaskoczyła i było ok,nadmienić chciałbym iż świece były wymieniane,nie wiem może gdzieś nie ma styku?



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » wt wrz 13, 2005 18:33

tez tak nieraz mam i podobno jest to tryb awaryjny, jak jade to zgasnie mi i sie swiece pala, wylacze zaplon i chodzi dalej. tzrba bedziekiedys na VAGa pojechac:-) trocheto wkurzajace wogole w miescie



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr wrz 14, 2005 12:21

Auto przechodzac w tryb awaryjny moze sie wylaczyc? A nie powinien tylko sie przyhamowac?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr wrz 14, 2005 13:21

bardziej mi to wygląda na uszkodzenie stacyjki, immo lub instalacji elektrycznej

[ Dodano: Sro Wrz 14, 2005 1:26 pm ]
Gitner pisze:Auto przechodzac w tryb awaryjny moze sie wylaczyc?

Może, to tryb awaryjny I stopnia, ale wątpie żeby potem odpaliło.

Jest kilka trybów - zdecydowana wiekszość to notlaufy - ograniczenie mocy silnika, jednak są poważniejsze - np. odcięcie pedalu gazu - auto wtedy chodzi na podwyższonych obrotach biegu jałowego - tylko po to żeby zjechać z drogi na pobocze :). Jest też własnie tryb polegający na wyłaczeniu silnika, ale to już w skrajnych sytuacjach.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr wrz 14, 2005 13:39

Corvax pisze:bardziej mi to wygląda na uszkodzenie stacyjki, immo lub instalacji elektrycznej
Stacyjki to raczej nie bo by nie odpalil raczej 9ostatnio walczylem z tym), z instalacja elektryczna juz predzej klopoty..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości