Przetarty kabelek od wtyczki czujnika temperatury.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Przetarty kabelek od wtyczki czujnika temperatury.

Post autor: jawirax » czw mar 05, 2009 13:06

Witam poniżej zamieszczam fotkę , widać na niej jak kabelek jest przetarty, którego dnia tez coś w aucie grzebałem koło niego i kopnął mnie prąd.Co zrobić z tym fantem? kupić koszulkę termokurczliwą ? i założyć ? i jaki to ma wpływ na auto ? tzn czy ma ten przetarty kabelek jakieś wpływ na parce silnika ? co z tym fantem zrobić ? a może prze to tez czujnikiem temp. dostał w dupę ?

Obrazek



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » czw mar 05, 2009 13:27

Albo kup koszulkę albo odtłuść i owijaj taśma izolacyjną. Czujnik temperatury to częsta awaria w golfach, więc jeżeli przetarty jest tylko ten jeden przewód i nie robił zwarcia to nie miał wpływu na czujnik i nie był przyczyną jego niedomagania.


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw mar 05, 2009 13:43

No tak ale pisałem ze on kopie przebija się z niego prąd . OD jakiegoś czasu ma problem z przerywaniem podczas jazdy oraz muleniem, jak zimny to idzie po chwile się lekko nagrzeje i wtedy muli, tak samo jak si nagrzeje postoi trochę to wtedy jak ruszam i jadę znowu chodzi jak żyleta tzn przyspiesza i ładnie ciągnie i po chwili znowu staje się molowaty i przerywa może przetarty przewód jest tego przyczyną ? lub uszkodzony czujnik temp od tego przetartego przewodu?



marcinek78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw mar 05, 2009 14:55
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marcinek78 » czw mar 05, 2009 15:22

Witam Serdecznie.

Jak w wypowiedzi kolegi czyzaczka odtłuść kabelek nałóż koszulkę i najlepiej polutuj ten przewodzik. A powinno się poprawić. Jednak jeśli to nic nie zmieni tzn że czujnik temperatury się zepsuł i będziesz musiał go wymienić. On odpowiada za automatyczne ssanie i stąd te problemy z silnikiem.

Piszesz że po rozgrzaniu zaczyna przerywać i się mulic, a to dlatego że nagrzewa się i rozciąga izolacja i wtedy przetarte części kabelka tracą ze sobą połączenie.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw mar 05, 2009 17:14

aha dzięki jadę po czujnik i koszulkę a nie trzeba powymienie robic jakiesgos resetu adaptacji ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 198 gości