MK3 1.8 coś odpadło podczas jazdy..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- upatol
- JOKER - BLUE
- Posty: 51
- Rejestracja: czw sty 22, 2009 11:49
- Lokalizacja: Poznań / Piątkowo
- Kontakt:
MK3 1.8 coś odpadło podczas jazdy..
Witam!
Mam nastepujacy problem.. wracalem dzis z pracy tak jak zwykle spokojnie w pewnej chwili samochod zaczol bardzo glosno terkotać , chałasować (dzwiek podobny do tego gdy wsadzi sie jakis plastik w szprychy roweru gdy jedzie - nie wiem jak bardziej obrazowo to opisac...) w kazdym razie bylo glosno.. no nic jechalem dalej stwierdzajac ze trzeba bedzie odwiedzic mechanika... no i gdy bylem juz prawie pod domem uslyszalem na zakręcie DING! i zobaczylem ze zgubilem jakas czesc.. super..
oto ona + pasek
Nie znam sie dobrze na mechanice.. ale z chwila gdy ta czesc odpadla .. kierownica zaczela chodzic jak w czołgu.. czyli mysle ze moze to byc czesc od wspomagania kier. -_-
Teraz mam 3 pytania
1) Czy naprawa tego jest droga??
2) Czy mozna jezdzic jakis czas bez tych elementów
3) Czy ktoś z forum ewentualnie pomoglby mi to naprawic..
Mam nastepujacy problem.. wracalem dzis z pracy tak jak zwykle spokojnie w pewnej chwili samochod zaczol bardzo glosno terkotać , chałasować (dzwiek podobny do tego gdy wsadzi sie jakis plastik w szprychy roweru gdy jedzie - nie wiem jak bardziej obrazowo to opisac...) w kazdym razie bylo glosno.. no nic jechalem dalej stwierdzajac ze trzeba bedzie odwiedzic mechanika... no i gdy bylem juz prawie pod domem uslyszalem na zakręcie DING! i zobaczylem ze zgubilem jakas czesc.. super..
oto ona + pasek
Nie znam sie dobrze na mechanice.. ale z chwila gdy ta czesc odpadla .. kierownica zaczela chodzic jak w czołgu.. czyli mysle ze moze to byc czesc od wspomagania kier. -_-
Teraz mam 3 pytania
1) Czy naprawa tego jest droga??
2) Czy mozna jezdzic jakis czas bez tych elementów
3) Czy ktoś z forum ewentualnie pomoglby mi to naprawic..
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 16:56 przez upatol, łącznie zmieniany 1 raz.
posypala sie pompa od wspomagania.
aha, mozesz jakis czas jezdzic, ale w dluzszym okresie mozesz zatrzec maglownice (mi tak powiedziano)
nie wiem czy cos z niej jeszcze skleisz, ja kiedys wymienialem, dalem chyba 230zl za nowa do MK3
aha, mozesz jakis czas jezdzic, ale w dluzszym okresie mozesz zatrzec maglownice (mi tak powiedziano)
nie wiem czy cos z niej jeszcze skleisz, ja kiedys wymienialem, dalem chyba 230zl za nowa do MK3
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 16:59 przez adpap, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie pompa tylko posypało sie kółko widoczne na zdjeciu które napędza pompe wspomagania. Widać że sie rozerwało a środek został na wale. Trzeba kupić takie kółko i odkręcić 4 sruby i zakręcic spowrotem.
Przy maksymalnym skręcie kół w prawo gdy zaglądniesz dobrze z prawej strony zobaczysz resztki tego kółka. Przy wymianie wystarczy odkręcić prawe koło. Potrzebny bedzie klucz imbusowy do grzechotki. Najpierw trzeba troche popukać młotkiem po tych śrubach bo lubią sie przekręceć.
Przy maksymalnym skręcie kół w prawo gdy zaglądniesz dobrze z prawej strony zobaczysz resztki tego kółka. Przy wymianie wystarczy odkręcić prawe koło. Potrzebny bedzie klucz imbusowy do grzechotki. Najpierw trzeba troche popukać młotkiem po tych śrubach bo lubią sie przekręceć.
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 17:04 przez gestGTi, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.strefagti.livenet.pl/
- upatol
- JOKER - BLUE
- Posty: 51
- Rejestracja: czw sty 22, 2009 11:49
- Lokalizacja: Poznań / Piątkowo
- Kontakt:
dzieki wielkie balem sie ze to jakies ogromne koszta beda ;P co do jezdzenia dlugo to chce tylko do mechanika podjechac (jakies 30km) wiec mysle ze dam rade ...
EDIT//
No to dobrze ze tylko kółko.. a mozecie mi powiedziec gdzie mniej wiecej jest ta pompa? jak sie tam dostac? jakie klucze sa potrzebne? sproboje sam wymienic
EDIT//
No to dobrze ze tylko kółko.. a mozecie mi powiedziec gdzie mniej wiecej jest ta pompa? jak sie tam dostac? jakie klucze sa potrzebne? sproboje sam wymienic
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 17:04 przez upatol, łącznie zmieniany 1 raz.
- upatol
- JOKER - BLUE
- Posty: 51
- Rejestracja: czw sty 22, 2009 11:49
- Lokalizacja: Poznań / Piątkowo
- Kontakt:
a powiedz mi jeszcze tylko czy moge jakos ustawic kierownice ? bo mam leciutko przekrecona w lewo i jak ja ustawie prosto to znosi lekko i mnie to wkurza
/
Widze ze napisales dzieki zaraz to obadam
/
Widze ze napisales dzieki zaraz to obadam
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 17:07 przez upatol, łącznie zmieniany 1 raz.
kolko, kolko... widzicie z jakiego to materialu jest? sadzisz, ze tak samo z siebie odpadlo?gestGTi pisze:Nie pompa tylko posypało sie kółko widoczne na zdjeciu które napędza pompe wspomagania. Widać że sie rozerwało a środek został na wale. Trzeba kupić takie kółko i odkręcić 4 sruby i zakręcic spowrotem.
Przy maksymalnym skręcie kół w prawo gdy zaglądniesz dobrze z prawej strony zobaczysz resztki tego kółka. Przy wymianie wystarczy odkręcić prawe koło. Potrzebny bedzie klucz imbusowy do grzechotki. Najpierw trzeba troche popukać młotkiem po tych śrubach bo lubią sie przekręceć.
na moje to pompa sie zatarla/zablokowala i dlatego urwalo...
jak juz przykrecisz nowe albo wczesniej niech machanik sprawdzi czy pompa sprawna... bo szkoda zniszczyc nastepne...
kierownice można przestawic. Odkręcasz poduszke (jeśli ja masz) kluczem imbusowym, i pod spodem masz nakrętke na dość duzy klucz(nie pamiętam 24, 30, ...) odkręcasz ja ciągniesz kierownice do siebie, później ustawiasz jak ci pasuje i zakręcasz. Jeśli bedziesz odpinał poduszke to pamiętaj nie włączaj zapłonu jak ja odepniesz, dopiewro jak poskłądasz spowrotem.
fakt moje niedopatrzenie. Jak jush podniesiesz auto to pompe wspomagania bedziesz miał patrzac z boku po prawej stronie. Spróbuj zakręcić szajbką. Jesli sie nie da to pompa do wymianyadpap pisze:kolko, kolko... widzicie z jakiego to materialu jest? sadzisz, ze tak samo z siebie odpadlo?gestGTi pisze:Nie pompa tylko posypało sie kółko widoczne na zdjeciu które napędza pompe wspomagania. Widać że sie rozerwało a środek został na wale. Trzeba kupić takie kółko i odkręcić 4 sruby i zakręcic spowrotem.
Przy maksymalnym skręcie kół w prawo gdy zaglądniesz dobrze z prawej strony zobaczysz resztki tego kółka. Przy wymianie wystarczy odkręcić prawe koło. Potrzebny bedzie klucz imbusowy do grzechotki. Najpierw trzeba troche popukać młotkiem po tych śrubach bo lubią sie przekręceć.
na moje to pompa sie zatarla/zablokowala i dlatego urwalo...
jak juz przykrecisz nowe albo wczesniej niech machanik sprawdzi czy pompa sprawna... bo szkoda zniszczyc nastepne...
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 17:14 przez gestGTi, łącznie zmieniany 2 razy.
http://forum.strefagti.livenet.pl/
- upatol
- JOKER - BLUE
- Posty: 51
- Rejestracja: czw sty 22, 2009 11:49
- Lokalizacja: Poznań / Piątkowo
- Kontakt:
No wiec sprawdzilem co i jak za tym kołem i ukazał mi się taki widok
Reszta kółek wyglada na sprawną....
Mysle ze moglo to spowodowac wymiana pasków (wymienialem wszystkie chyba ostatnio) moze mechanik zle dokrecił albo cos spartaczył...
Reszta kółek wyglada na sprawną....
Mysle ze moglo to spowodowac wymiana pasków (wymienialem wszystkie chyba ostatnio) moze mechanik zle dokrecił albo cos spartaczył...
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 17:39 przez upatol, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 230 gości