Sharan 2001 1.9 TDI 130 Km brak mocy do 1800 obrtów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sharan 2001 1.9 TDI 130 Km brak mocy do 1800 obrtów
pomocy!!! Mam Sharana 2001 rok model silnika ASZ silnik na pompowtryskach o mocy 130 km
zaistniały problem...
+podczas zapalania zimnego silnika trzeba kręcić 3x bo silnik po chwili gaśnie
+na postoju (bez włączonego biegu silnik normalnie się "zbiera" natomiast przy ruszaniu trzeba mieć ok 1800 aby udało sie ruszyć i innym wypadku gaśnie ;(
jak juz nabierze obrotów to rwie ziemie jak szalony ale średnia norma spalania >> 14 -17L/100km
auto stało w serwisie VW "fahowcy na ''dzień dobry'' wymienili przepływomierz powietrza
koszt 480 zł + 120 za samą obsługę po czym stwierdziłem ze zadniej różnicy nie ma ...
w odpowiedzi " TURBINA JEST DO WYMIANY" wybiłem katalizator a Turbinkę słychać teraz odrazu po uruchomieniu ...
udałem sie do serwisu juz z wybitym karalizatorem serwis stwierdza iz kont wtrysku jest zle ustawiony ;( pomocy juz nie wiem co robic... nie chce wymienic całego silnika
ponad to wymienione : paski filtry (olej + paliwo) pompka paliwa w zbiorniku działa
zaistniały problem...
+podczas zapalania zimnego silnika trzeba kręcić 3x bo silnik po chwili gaśnie
+na postoju (bez włączonego biegu silnik normalnie się "zbiera" natomiast przy ruszaniu trzeba mieć ok 1800 aby udało sie ruszyć i innym wypadku gaśnie ;(
jak juz nabierze obrotów to rwie ziemie jak szalony ale średnia norma spalania >> 14 -17L/100km
auto stało w serwisie VW "fahowcy na ''dzień dobry'' wymienili przepływomierz powietrza
koszt 480 zł + 120 za samą obsługę po czym stwierdziłem ze zadniej różnicy nie ma ...
w odpowiedzi " TURBINA JEST DO WYMIANY" wybiłem katalizator a Turbinkę słychać teraz odrazu po uruchomieniu ...
udałem sie do serwisu juz z wybitym karalizatorem serwis stwierdza iz kont wtrysku jest zle ustawiony ;( pomocy juz nie wiem co robic... nie chce wymienic całego silnika
ponad to wymienione : paski filtry (olej + paliwo) pompka paliwa w zbiorniku działa
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
W PD jest kąt sychronizacji wałkówroman58 pisze:Tu nie ustawisz kąta wtrysku.
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 10:10 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 1 raz.
deeay, spierdzielaj z tego serwisu puki nie jest za późno , jak juz serwis na dzieńdobry zaczyna od przepływomierza (bo to u nich zawsze jest lekarstwo na całe zło ) to nie masz co u nich dłużej szukać....
Jestes z Gdańska , umów sie z naszym forumowym kolegą rob555 , on Ci pomoże : http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=26573
[ Dodano: Sro Lut 25, 2009 10:24 ]
Jestes z Gdańska , umów sie z naszym forumowym kolegą rob555 , on Ci pomoże : http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=26573
[ Dodano: Sro Lut 25, 2009 10:24 ]
Chyba mają czarodziejską kulę tylko chyba zepsutą bo co chwile co innego im mówideeay pisze:auto stało w serwisie VW "fahowcy na ''dzień dobry'' wymienili przepływomierz powietrza
koszt 480 zł + 120 za samą obsługę po czym stwierdziłem ze zadniej różnicy nie ma ...
w odpowiedzi " TURBINA JEST DO WYMIANY" wybiłem katalizator a Turbinkę słychać teraz odrazu po uruchomieniu ...
udałem sie do serwisu juz z wybitym karalizatorem serwis stwierdza iz kont wtrysku jest zle ustawiony
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
panowie własnie wróciłem z vw serwis nic ... w drodze powrotnej zajechałem jeszcze do znajomego "samouka" szukał patrzał i wynalazł orginalnie w tej budzie był silnik 85 kw czyli 116 km nie 96kw czyli 130km "włoskie świnie" zmienili silnik co najlepsze komputer jest od 116 nie od 130 tak wynika z jego numerów teraz rodzi sie pytanie czy w tym komputerze jest oprogramowanie do 116 czy 130 ??? jak to sprawdzić czy da sie wogóle wgarać do niego inne oprogramowanie???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości