Kontrolka Ciśnienia Oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka Ciśnienia Oleju
Witam
Auto to Vw Jetta mk4 2.0 Automat. Auto sprowadzone z USA, ciągle pali się kontrolka ciśnienia oleju, ciśnienie zostało zmierzone jest ok, co może być przyczyną zapalania się kontrolki, na początku nie sygnalizuje tego ale po przejechaniu kilku km, po nagrzaniu jest info na zegarach ze cos nie tak. Znajomy mechanik wspominał coś że moze byc to spowodowane nieprawidłowym oprogramowaniem, np gdy ktoś zmieniał stan licznika i mógł wgrać soft z innego auta i moze teraz głupieć. Czy wgranie oprogramowania z takeigo samego motoru tez USA wersja ale bez automatu może być ok?? Dodam ze czujnik został na próbę wymieniony, co prawda nie na dokładnie taki sam a na jakiś zamiennik z innego auta i działo się to samo.
Auto to Vw Jetta mk4 2.0 Automat. Auto sprowadzone z USA, ciągle pali się kontrolka ciśnienia oleju, ciśnienie zostało zmierzone jest ok, co może być przyczyną zapalania się kontrolki, na początku nie sygnalizuje tego ale po przejechaniu kilku km, po nagrzaniu jest info na zegarach ze cos nie tak. Znajomy mechanik wspominał coś że moze byc to spowodowane nieprawidłowym oprogramowaniem, np gdy ktoś zmieniał stan licznika i mógł wgrać soft z innego auta i moze teraz głupieć. Czy wgranie oprogramowania z takeigo samego motoru tez USA wersja ale bez automatu może być ok?? Dodam ze czujnik został na próbę wymieniony, co prawda nie na dokładnie taki sam a na jakiś zamiennik z innego auta i działo się to samo.
VW Jetta '99, 2.0 8V (115Km)
W takim razie czy mogę z identycznego auta tyle ze z manualną skrzynią wgrać soft?
Ewentualnie czy może to być problem z pompą olejową??
Znalazlem cos takeigo:
"u mnie w jednym z autek (akurat w TD) było dokładnie to samo
problem z pompą olejową i jeszcze troszkę pojeździłem
z butem w podłodze i szlag trafił wał korbowy i panewki,
więc im szybciej znajdzie się przyczynę tym lepiej bo może
stać się to w każdej chwili jeśli wyjdzie to wina pompy olejowej"
Ale u mnie ciśnienie jest napewno ok.
Ewentualnie czy może to być problem z pompą olejową??
Znalazlem cos takeigo:
"u mnie w jednym z autek (akurat w TD) było dokładnie to samo
problem z pompą olejową i jeszcze troszkę pojeździłem
z butem w podłodze i szlag trafił wał korbowy i panewki,
więc im szybciej znajdzie się przyczynę tym lepiej bo może
stać się to w każdej chwili jeśli wyjdzie to wina pompy olejowej"
Ale u mnie ciśnienie jest napewno ok.
Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 00:24 przez Vesper, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Jetta '99, 2.0 8V (115Km)
bina szukasz po nr.licznika inaczej nie ruszy
[ Dodano: 11 Lut 2009 23:33 ]
no i wiadomo jaki silnik,model auta,typ pamięci i producent licznika
[ Dodano: 11 Lut 2009 23:33 ]
no i wiadomo jaki silnik,model auta,typ pamięci i producent licznika
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Wejdz na forup pasata tam widziałem ogłoszenia o regeneracji liczników lub szukaj na allegro ci co robią sterowniki pomp i sterowniki silników wszystko masz tylko szukajka.
http://forum.vw-passat.pl/
http://www.audiklub.org/index.html
Tu masz co kiedyś szukałem komputery liczniki sterowniki
tel;609100678
tel;601616171
mam jeszcze do Wrocławia
http://forum.vw-passat.pl/
http://www.audiklub.org/index.html
Tu masz co kiedyś szukałem komputery liczniki sterowniki
tel;609100678
tel;601616171
mam jeszcze do Wrocławia
Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 12:19 przez roman58, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 257 gości