Wyciek płynu chłodniczego mokry cały blok silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

petek20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt maja 12, 2006 11:39
Lokalizacja: okolice Piły
Kontakt:

Wyciek płynu chłodniczego mokry cały blok silnika

Post autor: petek20 » ndz lut 08, 2009 21:06

Witam,
od około dwóch miesięcy zauważyłęm że ubywa mi płynu chłodniczego, tak raz na miesiąc zapala mi się kontrolka od płynu i musiałęm dolać, teraz zauważyłem że silnik jest mokry,tzn. blok silnika,szczególnie po stronie skrzyni biegów, widać tam płyn chłodniczy, mój silnik to 1.9 TDI (AFN),nie zauważyłęm żadnych objawów żeby się coś działo z autem jeździ normalnie, jedynie może jest nieraz problem z odpaleniem jak jest ciepły ale to chyba nie ma związku.
Czy ktoś miał coś takiego,jaka może być przyczyna, co zepsute? Bo chyba to nie uszczelka pod głowica.
Pozdrawiam


petek

jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Re: Wyciek płynu chłodniczego mokry cały blok silnika

Post autor: jarkob » ndz lut 08, 2009 21:09

petek20 pisze:Witam,
od około dwóch miesięcy zauważyłęm że ubywa mi płynu chłodniczego, tak raz na miesiąc zapala mi się kontrolka od płynu i musiałęm dolać, teraz zauważyłem że silnik jest mokry,tzn. blok silnika,szczególnie po stronie skrzyni biegów, widać tam płyn chłodniczy, mój silnik to 1.9 TDI (AFN),nie zauważyłęm żadnych objawów żeby się coś działo z autem jeździ normalnie, jedynie może jest nieraz problem z odpaleniem jak jest ciepły ale to chyba nie ma związku.
Czy ktoś miał coś takiego,jaka może być przyczyna, co zepsute? Bo chyba to nie uszczelka pod głowica.
Pozdrawiam

Witam, miałem podobny problem. Winą był nieszczelny jeden z trójników przy bloku silnika i sparciała guma węży. Radze to sprawdzić w pierwszej kolejności.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz lut 08, 2009 21:10

petek20 pisze: Bo chyba to nie uszczelka pod głowica.
Pozdrawiam
jestes przewrazliwiony :bajer:
z pewnoscia wyciek masz gdzies z jakiegos krócca
lub innego połaczenia wytrzyj do sucha wtedy przypatrz sie dokładnie na gorącym silniku jak i na zimnym



petek20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt maja 12, 2006 11:39
Lokalizacja: okolice Piły
Kontakt:

Post autor: petek20 » ndz lut 08, 2009 21:13

to jak kruciec jest uszkodzony to prawie cały blok silnika może być mokry?
a czy to ma związek z tym cięzkim odpalaniem jak jest ciepły?


petek

jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » ndz lut 08, 2009 21:20

petek20 pisze:to jak kruciec jest uszkodzony to prawie cały blok silnika może być mokry?
a czy to ma związek z tym cięzkim odpalaniem jak jest ciepły?

Trudne odpalanie na ciepłym to normalna przypadłość AFN z dużym przebiegiem. Aby to zlikwidować trzeba dopasować mapy silnika. Blok silnika może być mokry przez cieknące węże.



petek20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt maja 12, 2006 11:39
Lokalizacja: okolice Piły
Kontakt:

Post autor: petek20 » czw mar 05, 2009 00:40

dzięki wszystkim za pomoc to była wina krućca do którego dochodzą węże do silnika, był po prostu stary i nieszczelny, teraz jest ok si śmigam dalej, pozdrawiam :grin:


petek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 261 gości