Aparat zapłonowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rafalekb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 08:52
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Aparat zapłonowy

Post autor: rafalekb » czw lut 05, 2009 16:30

Witam, mam pytanko jak wymienić w aparacie zapłonowym urządzonko które zajmuje się podciśnieniem. Auto ma 1.3 pojemności i jest na wtrysku.Jak ktoś miałby jakieś zdjęcia jak to zrobić albo linki to będę wdzięczny. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » czw lut 05, 2009 17:30

Kolego, odkręcasz tą śrubkę i próbujesz wyciągnąć:
Obrazek

[ Dodano: 05 Lut 2009 16:41 ]
Podciśnienie połączone jest wodzikiem i wygląda mniej więcej tak:
Obrazek



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lut 05, 2009 18:13

rafalekb, dziwne ze o to pytasz bo to pratycznie nie ulega awariom. Dlaczego chcesz to wymieniać? Skąd ta pewność ?



gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » czw lut 05, 2009 21:07

odkrecamy dwie srubki zciagnac jest latwo potrzeba cieki srubokret podwarzyc stary zeby zeskoczyl z bolca a co do zalozenia trzeba duzo cierpliwosci jak robiezesz to bedziesz widzial o co chodzi musisz wcelowc spowrotem na ten bolec dwa razy to zmienialem ile przytym wiach polecialo i fajek spalilem jeszcze wiecej [mozna mechanizmem aparatu troche przekrecic tak ze bolec jest blizej otworu . zycze milej pracy i cierpliwosci

[ Dodano: 05 Lut 2009 20:18 ]
quote="sas_gti"]rafalekb, dziwne ze o to pytasz bo to pratycznie nie ulega awariom. Dlaczego chcesz to wymieniać? Skąd ta pewność ?[/quote] pytanie dziwne odp bierzemy rurke podcisnieniowa w zeby i zasysamy powietrze w otpowiednim momencie zatykamy jezykiem bedziesz czul ze rureczka przssala sie do jezyka jezeli tak jest to znaczy ze membrama jest cala jezeli jest inaczej to znaczy ze membrame szlag trafil musle ze kolega "rafalekb" zrobil test pozdrawiam



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lut 05, 2009 21:33

gateway1, ja to wiem ale najpierw wypadałoby sprawdzać zaworek w podstawie wtrysku bo on wpuszcza i odcina to podiśnienie, stąd moje zdziwienie że kolega od razu chce wymieniać siłownik.



rafalekb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 08:52
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: rafalekb » pt lut 06, 2009 16:51

Dzięki za podpowiedzi a wymienić chce dlatego że byłem u diagnosty i on stwierdził ze jest to do wymiany. Przy okazji wykrył walnięta sonde ale juz ja wymieniłem mam nadzieje ze spalanie stanowczo spadnie bo jak w srode zatankowałem i wyszło mi 16.2 na 100 to sie załamałem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 499 gości