Jak w temacie.
Czy jest to istotne , to w jakiej kol;ejnosci powinny byc przykrecane, najlepiej jakis schemacik czy cos.
Pozdrawiam.
MK1 1.6D Kolejnosc przykrecania srob - pokrywa zaworow ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tak jak kolega wyzej stwierdzil - wazne zeby nie ukrecic sruby.
U mnie po wymianie uszczelki olej zaczal troche leciec. Chcialem dokrecic delikatnie i uslyszalem tylko huk a sruba uderzyla o maske i gdzies poleciala. Ja zrobilem wielkie oczy a pozniej mialem 2 godziny roboty zeby wyciagnac z dziury to co zostalo po srubie.
Na prawde radze uwazac.
U mnie po wymianie uszczelki olej zaczal troche leciec. Chcialem dokrecic delikatnie i uslyszalem tylko huk a sruba uderzyla o maske i gdzies poleciala. Ja zrobilem wielkie oczy a pozniej mialem 2 godziny roboty zeby wyciagnac z dziury to co zostalo po srubie.
Na prawde radze uwazac.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: FAST WebCrawler [Crawler], Google [Bot] i 195 gości