Golf 2 1.8l 90KM - nie pali
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sheepblack
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 15:01
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Golf 2 1.8l 90KM - nie pali
Załamalem rece :/ wymienine swiece, kable, kopólka, palec rozrusznik kreci az milo , akumulator mocny , czujniki od temp. mostkowałem bo juz sie nawet po nich spodziewałem ze cos maja wspólnego bo jak raz ich tam dotknełem to cos sie odwidzało i zapalił ale juz mu to przeszło. Czeka jak sie ochlodzi i za pierwszym pyknieciem pali , ssanie działa , zagrzeje sie obroty maleja jak nówka - gasze dziada i niechce juz zapalic
-
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontakt:
kolego miałem to w swoim goferku . zagrzał sie wszystko norma a tu nagłe foch i duda :green_fuck: gasł jak juz zgasł drugi raz to juz mu powiedziałem ze nie przepuszzcze . postukałem po aparacie i odpalił .byłem pewien ze to hall. nuwke kupiłem cały paprat za smieszne siano kupiłem. koledze tez sie to robiło w mk3 zagrzany i gasł zimny palił od strzała , zaryzykowałem i zmieniłem halla i jest zadowiolony muwi ze juz mu niegasnie jest oki. ale gdzies czytałem ze podobne jaja sobie robi jakis przekaznik ale niewie o co tam moze chodzic
- sheepblack
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 15:01
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
biała flaga
wyczerpala sie moja wiedza i opcje obalone , cza isc do kłamców o posępnych twarzach - nasi kochani mechanicy jak mi przywala z ceny to juz boli kieszen, a czuej ze to cosz głupiego drobnego
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
- Lokalizacja: Mragowo
- Kontakt:
filtr powietrza i przewody cisnieniowe
sluchaj ja pisze w innej sprawie. czy moglbys mi opisac gdzie maja isc nastepujace kable cisnieniowe chodzi mi o te dwa co sa podlaczone nad przepustnica takie dwa cienkie,jeden wychodzi z dolu od poczatku filtra powietrza a drugi jest przy kopulce takie cieniutkie przewodziki prosze opisz mi gdzie masz je podpiete.bardzo mi na tym zalezy.
- sheepblack
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 15:01
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
thx
Dziekuje za podpowiedzi !! Pozdrawiam !! Narazie z powodu grypy nic nie dzialam, ale pójde tym tropem jak tylko sie wykuruje. Jeszcze raz bardzo dziękuj. Pozdrawiam
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
sheepblack, a czujnik niebieski masz w normie ?:) poszukaj na forum opornosci tego ustrojstwa, on odpowiada za ssanie , moze byc tak ze na ciepłym wysyla sygnał ze silnik jest zimny i podlewa paliwa, dlatego nie przepala i zalewa swiece
na goracym silniku odepnij wtyczke od niebieskiego, obroty powinny wzrosnąc , jezeli nie wzrasta to zrob dla pewnosci reset kompa przed odpiecie wtyczki lub klem na 15 min i pozniej jeszcze raz sprobój z wtyczka niebieska. Moze pomoze
na goracym silniku odepnij wtyczke od niebieskiego, obroty powinny wzrosnąc , jezeli nie wzrasta to zrob dla pewnosci reset kompa przed odpiecie wtyczki lub klem na 15 min i pozniej jeszcze raz sprobój z wtyczka niebieska. Moze pomoze
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- sheepblack
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 15:01
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
problem rozwiazany
Dzieki za pomoc, ale klops nawet mechanik sie w h.... zrobił i tez myslał ze to czujnik halla , a to bylo takie ustrojstwo za stacyjką kluczyka, jakis przekaznik co go koncówka kluczyka przekrecala i dawalo to przejscie napiecia dalej, bo po wymianie halla problem dalej był gosciu rozlozył sprzecik, a tu gubi sie napiecie na sekunde przed odpaleniem, po wumianie tego gówna problem zniknoł. Nie kierujcie sie tylko tym czujnikiem halla w takich przypadkach . Pozdrawiam !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości