Witam, jest to mój pierwszy post (tzn kiedyś miałem już konto ale dawno ) dodam jeszcze że często przeglądam forum i wiele ciekawych rzeczy znalazłem.
a więc mam polo 86c z silnikiem 1.3 (tzn 1.1 ale w fatherlandzie ktoś zrobił szlif na 1.3), gaźnik pierburga (nie pamiętam jaki 2e... czy coś), skrzynia 4 biegi, silnik już trochę słabnie (prawdopodobnie ma już lekkie rysy no i wgl stary już jest a jak był sprowadzony to nawet 170 z niego wycisnąłem ) no a bardzo lubię tą moją polówke no i mam pytanie czy można bez większych zmian wstawić silnik 1.6(a może nawet 1.8 ) z golfika II, tzn czy na skrzynie bedzie pasował, i jakie ewentualnie trzeba robić zmiany (tylko nie piszcie proszę że przeguby są tam jak słomki z McD. bo nie chodzi mi o pisk i dym tylko sprawną jazdę i wyprzedzanie). z góry dziękuję
zmiana silnika z 1.3 na 1.6 lub 1.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
zmiana silnika z 1.3 na 1.6 lub 1.8
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 22:00 przez GrzesTM, łącznie zmieniany 1 raz.
.:.:.:.:.:.:.
nie na temat, ale te nasze silniczki 1,3 maja to do siebie że przed śmiercią się ożywiają bo ja swoim 175 albo 180 pojechałem, dokładnie nie wiem bo okazało się że licznik od 5 do 10 zawyżał
ps. mój jeździ "na kroplówce" jeszcze
ps. mój jeździ "na kroplówce" jeszcze
Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nie bardzo to idzie zrobić. Problem z mocowaniem silnika będzie. Widziałem takie polo z silnikiem PF na ktoryms zlocie (majowka 2007 chyba) i gosciu przespawywał całe podłużnice do tego. Troche hardcorowe rozwiązanie. W każdym razie bez rzeźby w stali nie da rady tego zrobic.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości