Warsztat - Czy aby nie zapłaciłem zbyt dużo ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krolik_ czewa
Nowicjusz
Nowicjusz
Kontakt:

Warsztat - Czy aby nie zapłaciłem zbyt dużo ?

Post autor: krolik_ czewa » wt sty 13, 2009 20:05

Więc na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Dzisiaj odebrałem autko po tym jak musiałem go wstawić do warsztatu gdyż zamarzł mi oddzielacz oleju (niektórzy mówią odma).
Przy okazji robiłem rownież rozrząd gdyż niedawno auto zostało sprowadzone i nie był wymieniany. Poniżej daję skana niby rachunku jaki dostałem, zaznaczam że nie znam się, ale z tego co się dowiadywałem zostałem oszukany na niemałą kasę.

Z góry dzięki za pomoc, i pytanie czy da się odzyskać od gościa kasę jeśli rzeczywiście oszukał? Proszę tylko nie piszcie że niezły ze mnie osioł że tyle zapłaciłem, bo nie znam się. To tak jakby moja babcia poszła kupić komputer.

Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 13, 2009 20:17

niektóre części wsadzili Ci prawdopodobnie oryginalne (te z dopiskiem VW) a niektóre marki EVR (solidna marka zamienna, pewnie nawet robiąca czesci na 1szy montaż )

ceny czesci marki EVR sprawdzisz np tutaj
http://sklep.intercars.com.pl/
EVR to inaczej ruville jakby co :p

A czy faktycznie wymienono Ci części które są na rachunku to nikt tego nie wie :bajer:
To mozna mniej wiecej zweryfikowac prosząc o oddanie części wymontowanych. Ale teraz to już pewnie za późno.
Czy to faktura z ASO?
Ostatnio zmieniony wt sty 13, 2009 20:20 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Kontakt:

Post autor: Kulon » wt sty 13, 2009 20:20

krolik_ czewa, kasy napewno nie odzyskasz

filtr oleju - normalna cena