Prawda i mity o uszczelce ???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Prawda i mity o uszczelce ???
Witam!!!
Wiec tak niedawno wymienilem wtryski w moim silniczku (papa ani wtryski nie sa jeszcze ustawione mam załozony temat na forum i czekam na wasze rady) ale nie w tym rzecz przejechałem juz kilka kilometrow i wymieniam pasek zebaty i przy okazji chciałem wymienic uszczelke pod głowica. Jednak chciałem załozyc grubsza (zeby odprezyc silnik bo chce potem zwiekszyc cisnienie na turbinie poradził mi jeden kolga ze mam załozyc uszczelke (z trzema dzurami). Ide do sklepu i mowie mu ze chce uszczelke z trzema dzurami to on namnie wyjechał ze nie moge dawac grubszej bo uszczelka jest dostosowana do głowicy i takie tam ze moze sie cos z silnikiem stac czy cos.Chciał bym usłyszec co wy otym sadzicie. A jak moge to poradzcie mi jakas dobra uszczelke. Moj silnik to 1,6 GTD (JR)
Pozdrawiam Michi
Wiec tak niedawno wymienilem wtryski w moim silniczku (papa ani wtryski nie sa jeszcze ustawione mam załozony temat na forum i czekam na wasze rady) ale nie w tym rzecz przejechałem juz kilka kilometrow i wymieniam pasek zebaty i przy okazji chciałem wymienic uszczelke pod głowica. Jednak chciałem załozyc grubsza (zeby odprezyc silnik bo chce potem zwiekszyc cisnienie na turbinie poradził mi jeden kolga ze mam załozyc uszczelke (z trzema dzurami). Ide do sklepu i mowie mu ze chce uszczelke z trzema dzurami to on namnie wyjechał ze nie moge dawac grubszej bo uszczelka jest dostosowana do głowicy i takie tam ze moze sie cos z silnikiem stac czy cos.Chciał bym usłyszec co wy otym sadzicie. A jak moge to poradzcie mi jakas dobra uszczelke. Moj silnik to 1,6 GTD (JR)
Pozdrawiam Michi
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Rany co za burak z tego sprzedawcy.
Grubsza uszczelka, czy raczej stalowa płyta niędzy uszczelkami to prosty i od dawna praktykowany manewr do odpręzania silnika.
[ Dodano: Sro Sie 24, 2005 09:10 ]
W sumie to nie wiem o co chodzi z tymi trzema dziurami, z jakimi trzema dziurami?
Grubsza uszczelka, czy raczej stalowa płyta niędzy uszczelkami to prosty i od dawna praktykowany manewr do odpręzania silnika.
[ Dodano: Sro Sie 24, 2005 09:10 ]
W sumie to nie wiem o co chodzi z tymi trzema dziurami, z jakimi trzema dziurami?
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Te "dziurki" , tak sie oznacza grubosc uszczelek , sa zawsze wybite na samym kraju uszczelki na srodku , i jak masz naprzyklad *#cenzura#* silnik kupujesz bez dziurek , lub z jedna , i silnik znowu lepij dziala , a stary sorki ze mnie tak dlugo nie bylo, dam ci dzis zdjecie tej pompy co ci obiecalem , ML a jak tam soft do VR6 - ki , u mnie juz sie cosik tez zaczelo robic , ale to narazie tajemnica , w Wa-wie , zobaczysz co to bedzie siie dziac
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Co do kompresora to poszukaj na forum (czytaj LIPA).Golf GTi pisze:Te "dziurki" , tak sie oznacza grubosc uszczelek , sa zawsze wybite na samym kraju uszczelki na srodku , i jak masz naprzyklad ******* silnik kupujesz bez dziurek , lub z jedna , i silnik znowu lepij dziala , a stary sorki ze mnie tak dlugo nie bylo, dam ci dzis zdjecie tej pompy co ci obiecalem , ML a jak tam soft do VR6 - ki , u mnie juz sie cosik tez zaczelo robic , ale to narazie tajemnica , w Wa-wie , zobaczysz co to bedzie siie dziac
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
To znowu ja mam dzwoniłem do VW spytac o uszczelke i powiedzieli mi ze maja trzy:
1.53
1.57
1.61
cokolwiek to znaczy (chyba grubosc) i powiedzieli mi ze musze splanowac głowice. Wiec nie wiem czy jak dam uszczelke z tymi 3 dzurkami to wystarczy bo jak splanuje głowice to zas nici z odprezenia silnika
poradzcie cos.
Pozdrawiam MiChI
1.53
1.57
1.61
cokolwiek to znaczy (chyba grubosc) i powiedzieli mi ze musze splanowac głowice. Wiec nie wiem czy jak dam uszczelke z tymi 3 dzurkami to wystarczy bo jak splanuje głowice to zas nici z odprezenia silnika
poradzcie cos.
Pozdrawiam MiChI
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
chce zmniejszyc stopien sprezania po to by moc wiecej wpompowac i przez to efektywnie podnies moc silnika bez wiekszych szkod dla niego:D:D a co do grubosci wystarczy jak przeskoczysz o jedna grubosc
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
wiesz co Trochim jeden z kolegow z forum powiedział mi ze jesli chce podnies cisnienie na turbie to zebym go troszke odprezył. Ale ja własnie splanowałem głowice bo wymieniałem uszczelke juz kupiłem orginalna taka jak była. Wiec nie wiem poradzcie cos.Jak nie to zostane przy tym doładowaniu chodz słyszałem ze jak dam intercooler to i tak musze dac wieksze bo spadnie wiec bam wieksze i bedzie takies sam na moj rozum. Ale co z tymi wtryskami i papa jak co to prosze o pomoc w tamtym poscie.
Pozdrawiam MiChI
Pozdrawiam MiChI
qrwa co wy gadacie
Trochim ma racje to jest diesel co ty chcesz tam odprezac
ile chcesz zwiekszyc ten stopien sprezania?o 1bara??
przy turbinie ktora daje max 0.6bara w serii wycisniesz 1,2b i odprezenie ci nic nieda bo i tak sie wysra silnik 1.6TD ma to do siebie ze blok peka bo ma za cienkie scianki wiem bo juz załatwilem tak jeden silnik a drugi moj ojciec i niejest to przypadek tylko wada genetyczna a jezdze szybko i to przy fabrycznych parametrach a ty majac wysilony silnik długo nie polatasz
planowanie głowicy jest nie potrzebne masz liniał traserski i szczeliniomierze przykladaz i patrzysz jakie sa szczeliny w roznych miejscach głowicy zdaje mi sie ze do 1,3mm nie trzeba planowac
zakladasz uszczelke o nr grubsza od tej co miales oryginalnie i jazda
Trochim ma racje to jest diesel co ty chcesz tam odprezac
ile chcesz zwiekszyc ten stopien sprezania?o 1bara??
przy turbinie ktora daje max 0.6bara w serii wycisniesz 1,2b i odprezenie ci nic nieda bo i tak sie wysra silnik 1.6TD ma to do siebie ze blok peka bo ma za cienkie scianki wiem bo juz załatwilem tak jeden silnik a drugi moj ojciec i niejest to przypadek tylko wada genetyczna a jezdze szybko i to przy fabrycznych parametrach a ty majac wysilony silnik długo nie polatasz
planowanie głowicy jest nie potrzebne masz liniał traserski i szczeliniomierze przykladaz i patrzysz jakie sa szczeliny w roznych miejscach głowicy zdaje mi sie ze do 1,3mm nie trzeba planowac
zakladasz uszczelke o nr grubsza od tej co miales oryginalnie i jazda
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości