[Mk1] 9a zamiast 2H
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[Mk1] 9a zamiast 2H
Hmm w sumie trzy sprawy do sprostowania.
Pierwsza. Jak wiadomo 2H jest na DIGI II. Stad moje pytanie. Cała wiazka, ecu itd moze pozostac tylko wystarczy dorobic listwe wtryskowa, pozapinac czujniki i to poskladac prawda ?
Nie wiem, dlatego pytam
Druga sprawa, polega na kolektorze wydechowym. Macie jakieś pomysły ?
Czy ten od 9a połączy się z dalsza częścią układu jeśli miałem w 2h dwururke ?
Trzecia sprawa. Pytanie brzmi Czy ktoś sie orientuje jakiej wielkosci jest tarcza w skrzyni AUG od 2H ? I jaki tam wałek siedzi ?
Jakieś sugestie i pomysły mile widziane
Pozdrawiam
Pierwsza. Jak wiadomo 2H jest na DIGI II. Stad moje pytanie. Cała wiazka, ecu itd moze pozostac tylko wystarczy dorobic listwe wtryskowa, pozapinac czujniki i to poskladac prawda ?
Nie wiem, dlatego pytam
Druga sprawa, polega na kolektorze wydechowym. Macie jakieś pomysły ?
Czy ten od 9a połączy się z dalsza częścią układu jeśli miałem w 2h dwururke ?
Trzecia sprawa. Pytanie brzmi Czy ktoś sie orientuje jakiej wielkosci jest tarcza w skrzyni AUG od 2H ? I jaki tam wałek siedzi ?
Jakieś sugestie i pomysły mile widziane
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 15:49 przez Han3s, łącznie zmieniany 2 razy.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=202293][size=167]
[color=blue]Moje MK1 Cabby[/color][/size][/url]
[color=blue]Moje MK1 Cabby[/color][/size][/url]
nie warto pchać digi II w 16v,przerabiałem to inne mapy inny zapłon,chyba ze nastawiasz sie na jazde na lpg np z blosem,to co innego benzyna bedzie słuzyć do zapalania w zimne dni ,na gazie bedzie to chodziło całkiem przyjemnie jezdziłem,najlepiej szukać digi 1 mam obecnie,poczytaj na forum jest troche o tym,a co do sprzęgła tarcze to tarcz z 2h podejdzie pod skrzynie aug pozdrowienia
ciekawe kto ci wystroi ster digiII z tamtego silnika ,kolektor moze zostać portki nie podejdą na pewno,ale jak masz migomat i troche pojecia to przerzezbisz pod mk1 ,listwe to kupujesz z audi 1.8 20v dorabiasz mocowania i przedłuzki i gotowe.
Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 09:41 przez gumiś, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: [Mk1] 9a zamiast 2H
Prawda, tylko kilka detali trzeba będzie dokupic. Krociec do glowicy od ABFa z klimą zeby mieć gdzie wsadzić czujnik niebieski temperatury, trochę przewodów (wiązkę trzeba będzie przedłużyć do listwy wtryskowej) i pare innych drobnych detaliHan3s pisze:Hmm w sumie trzy sprawy do sprostowania.
Pierwsza. Jak wiadomo 2H jest na DIGI II. Stad moje pytanie. Cała wiazka, ecu itd moze pozostac tylko wystarczy dorobic listwe wtryskowa, pozapinac czujniki i to poskladac prawda ?
silnik 2H ma dwururke ale ona z tego co kojarze zakończona jest gruszką od zwykłego kolektora (takiego jak mają silniki na monopunkcie w mk2). Potrzebujesz portek od mk1 GTI. Na nie zapniesz kolektor z 9A i będą pasować.Han3s pisze: Druga sprawa, polega na kolektorze wydechowym. Macie jakieś pomysły ?
Czy ten od 9a połączy się z dalsza częścią układu jeśli miałem w 2h dwururke ?
Tarcza 210 mm, wałek cienki.Han3s pisze: Trzecia sprawa. Pytanie brzmi Czy ktoś sie orientuje jakiej wielkosci jest tarcza w skrzyni AUG od 2H ? I jaki tam wałek siedzi ?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Bez najmniejszego problemu. Jeśli sonda jest sprawna to nawet ECU skoryguje sobie samo sklad mieszanki w uzytecznym zakresie obrotow. Zerknij w wątek o digifancie. Tam będziesz miał napisane czego trzeba uzyc zeby to dobrze dzialalo. Ja robie zawsze tak:Han3s pisze:Najbardziej to interesują mnie te drobne detale ? bo one najwięcej potrafią namieszać
Ogólnie rzecz biorąc to raczej da rade to samemu wrzucić jak ktoś nie ma dwóch lewych ?
1. Kupuje oryginalny czujnik temperatury cieczy z ABFa i wkrecam go w glowice KR/PL/9A
2. Kupuje krociec glowicy ten prowadzący do nagrzewnicy z ABFa z klimą. On ma wejscie na czujnik temperatury taki jak w 2H. Przerzucam czujnik temperatury (ten do zegarow) w ten krociec i sprawe mam załatwioną
3. Przedłużam wiązkę do wtrysków (seryjna jest za krótka, trzeba troche przewodow dorobic) tak aby sięgnęła do dorobionej listwy do 16V
4. W kolektorze od 16V musisz zmienic gniazda wtryskiwaczy. Kup w ASO (okolo 20 zetow za sztukę) lub wykręć z głowicy 2H jeśli Ci się uda.
5. Z krańcówkami przepustnicy trzeba będzie porzezbic (16V mają 3-pinowe krancowki a silnik 2H ma 2-pinowe). Najlepiej dać przpeustnicę z silników "PF/PB" jeśli jest inna niż w 2H (a raczej nie powinna byc). I zmienic tylko sposob mocowania linki gazu.
6. Przewod od czujnika cisnienia oleju w glowicy trzeba będzie przedluzyc (bo w silniku 16V jest on w podstawce filtra)
7. Odmę z 16v trzeba będzie wpiąć w dolot od silnika 8V ale pare rurek i sobie poradzisz
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
nie trzebabugalon pisze:4. W kolektorze od 16V musisz zmienic gniazda wtryskiwaczy. Kup w ASO (okolo 20 zetow za sztukę) lub wykręć z głowicy 2H jeśli Ci się uda.
czy aby na pewno??bugalon pisze:Bez najmniejszego problemu. Jeśli sonda jest sprawna to nawet ECU skoryguje sobie samo sklad mieszanki w uzytecznym zakresie obrotow.
czy aby na pewno??[/quote]bugalon pisze:Bez najmniejszego problemu. Jeśli sonda jest sprawna to nawet ECU skoryguje sobie samo sklad mieszanki w uzytecznym zakresie obrotow.
Wedlug mnie nie bardzo MOze bedzie działał i jakoś jezdzil no ale to nie bedzie mialo sensu To bedzie tylko rozwiazanie aby dojechac na zestrojenie
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=202293][size=167]
[color=blue]Moje MK1 Cabby[/color][/size][/url]
[color=blue]Moje MK1 Cabby[/color][/size][/url]
NIe da rady tego zestroic ? GTO pisał ze jak dorwe innego kompa gdzie bedzie mozna dotknac zapłon to cos bedzie dało się zrobic no ale coz moze zle go zrozumialem
Poki co najwazniejsza sprawa bez ktorej nic sie nie ruszy to dorobienie listwy
Poki co najwazniejsza sprawa bez ktorej nic sie nie ruszy to dorobienie listwy
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=202293][size=167]
[color=blue]Moje MK1 Cabby[/color][/size][/url]
[color=blue]Moje MK1 Cabby[/color][/size][/url]
wiec zestroi digi 2 w wersji na 1 płycie, dwupłytowych z motorolą s3 nie robię bo nie mam programatora do tego - jedynie co można w nim ruszyć to dawki paliwa , zapłon siedzi na tej drugiej płycie , wiec tylko digi na 1 płycie, ciężko to znaleźć ale są takie . t
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości