W trójce standardem jest już chyba spadek napięcia na przednich reflektorach. Aby tego uniknąć stosuje się różnorakie rozwiązania za pomocą przekaźników.
Pytanie jest takie
CZY XENON ROZWIĄŻE TEN PROBLEM ?
Problem ze światłami !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
- Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
- Kontakt:
Problem ze światłami !!!
GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Tylko częściowo: wiadomo, że Xenony mają dużo większą jasność od tradycyjnych żarówek halogenowych a dodatkowo przepływ prądu jest o ok. 40% mniejszy to i spadek napięcia na stykach też, jednak przy dużych spadkach napięć w konkretnym pojeździe może nie być oczekiwanych rewelacyjnych wyników. Dotyczy to szczególnie palników 8000°C.
Tańszym i z różnych powodów lepszym (ochrona wiązki fabrycznej i wyłączników przed dużym prądem, brak kłopotów z Policją, koszty i poniekąd skomplikowanie) rozwiązaniem są oczywiście przekaźniki.
Tańszym i z różnych powodów lepszym (ochrona wiązki fabrycznej i wyłączników przed dużym prądem, brak kłopotów z Policją, koszty i poniekąd skomplikowanie) rozwiązaniem są oczywiście przekaźniki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 533 gości