witam. czy pompa wtrsykowa od np. t4 nie jest przypadkiem wydajniejsza niż od np. sb.
a pompy od innych marek ale boscha. czy nie pasowałyby?
pompa wtryskowa do 1.6 td jaka pasuje t4 lt i innych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ok. ale można zrobic samemu? czytałem troche ale piszą różnie...
myslisz, że poczuje różnice po wymianie wtrysków i przeróbce pompy:)
i pytanko. timing advance zrobiłeś sam czy u trochima?
myśle o wyjęciu podkładki ( ew. zfrezowanie zaślepki). mam stara pompe od 1.5 diesla i tam były 3 podkładki (z jednej 2 a z drugiej jedna) no i sprężyna ale koloru nie pamietam;)

i pytanko. timing advance zrobiłeś sam czy u trochima?
myśle o wyjęciu podkładki ( ew. zfrezowanie zaślepki). mam stara pompe od 1.5 diesla i tam były 3 podkładki (z jednej 2 a z drugiej jedna) no i sprężyna ale koloru nie pamietam;)
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
JABcok20 pisze:ok. ale można zrobic samemu? czytałem troche ale piszą różnie...myslisz, że poczuje różnice po wymianie wtrysków i przeróbce pompy:)
i pytanko. timing advance zrobiłeś sam czy u trochima?
myśle o wyjęciu podkładki ( ew. zfrezowanie zaślepki). mam stara pompe od 1.5 diesla i tam były 3 podkładki (z jednej 2 a z drugiej jedna) no i sprężyna ale koloru nie pamietam;)
Timingu nie robi się przez wyjmowanie podkładek bo rozstroisz układ regulacji kąta wtrysku a tylko skracasz tłoczek przestawiacza albo frezujesz pokrywkę przestawiacza
A co do pompy to jeśli masz pompę od t4 na stanie to przełoż z niej falę do swojej .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości