Witam, mam seryjne zawieszenie w swojej borze. Autkiem dość mocno buja, i jakby coś stukało w zawieszeniu. Do tego osłony amorków dawno się posypały. Na szarpakach tył był na ok. 65%. Znajoma mająca mk3 a jadąc u mnie z tyły, pytała czy mam dokręcone koła Autka obniżać nie chce, i tak na naszych drogach jest seryjnie za niskie..
I pytanko - czy wystarczy wymienić same amorki czy też trzeba sprężyny? Nie znam się kompletnie na tym, czy one też ulegają takiemu samemu zużyciu co amorki, czy jeździć dopóki wysokość trzymają? Jakie amorki wkładać? Wiem że znaczącymi producentami są KYB, Bilstein, Sachs. Jakieś rady co do modeli? Nie stać mnie na super zabawki, utwardzać auta też nie chce jakoś specjalnie, ma po prostu dobrze trzymać się drogi, teraz powyżej 130km/h zaczyna się robić niebezpiecznie..
Czy wymieniać amorki razem ze sprężynami?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Czy wymieniać amorki razem ze sprężynami?
Co do stukania to warto sprawdzic tuleje tylnej beli, jak wymieniasz amory to razem z górnymi łożyskami amorów- jezeli chodzi o przód. Poza tym rozsadny stosunek ceny do jakosci to KYB, Sachs bardzo dobry ale drogi, sam pomykam na Kyb i jest ok. Co do sprezyn jak nie pekniete to bym nie ruszał.Pablitto pisze:Witam, mam seryjne zawieszenie w swojej borze. Autkiem dość mocno buja, i jakby coś stukało w zawieszeniu. Do tego osłony amorków dawno się posypały. Na szarpakach tył był na ok. 65%. Znajoma mająca mk3 a jadąc u mnie z tyły, pytała czy mam dokręcone koła Autka obniżać nie chce, i tak na naszych drogach jest seryjnie za niskie..