spadek mocy po przekroczeniu 120 km

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Karoll34
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob gru 27, 2008 19:30
Lokalizacja: Radków

spadek mocy po przekroczeniu 120 km

Post autor: Karoll34 » czw sty 01, 2009 18:00

Witam, niedawno zakupileg golfa 4 tdi 2001 r 101 km. Rzecz jest nastepujaca, samochod ladnie przyspiesza, ale gdy przekroczy 120 km/h moc zupelnie spada, tak jakby turbina nie chodzila, nawet gdy zwolnie juz na zadnym z biegow nie ma w ogle przyspieszenia. Trzeba go jeszcze raz uruchomic, aby wrocila moc i to z nowu do czasu, gdy przekrocze 120 km. Juz jestem przerazony kosztami naprawy, bardzo prosze o pomoc



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » czw sty 01, 2009 18:56

klasyczne przeładiowanie poszukaj w dziale diesel jest dużo takich przypadków
pozdrawiam



DonKichot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: DonKichot » czw sty 01, 2009 20:17

masz not lauf czyli turbina przeładowuje
przyczyn może być naprawdę wiele !
może jest źle ustawiona gruszka turbiny (zawór podciśnienia)
może są kierowniczki turbiny do czyszczenia
może egr do wymiany
może masz nieszczelność na wężach
itp


bez testu dynamicznego vagiem nie stwierdzisz usterki

[ Dodano: 01 Sty 2009 19:18 ]
na pocieszenie powiem że naprawa może nie być tak kosztowna jak trudna w diagnozie
szukaj kogoś kto tak diagnozuje, albo kup kabelek vag z usb + laptop + program który free znajdziesz :)

i dowiedz się które parametry sprawdzić i jak
to proste



Karoll34
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob gru 27, 2008 19:30
Lokalizacja: Radków

Post autor: Karoll34 » czw sty 01, 2009 20:43

Czy diagnoza ta, powie co jest nie tak, czy tylko naprowadzi co ewntualnie moze byc ??



DonKichot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: DonKichot » czw sty 01, 2009 20:57

jak ktoś fachowym okiem spojrzy to powie na pewno co jest nie tak
ja miałem to samo i mi zdiagnozowali

zamieszczasz potem taki test tutaj i znajdą się ludzie którzy powiedzą co jest



Karoll34
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob gru 27, 2008 19:30
Lokalizacja: Radków

Post autor: Karoll34 » pt sty 02, 2009 16:11

znacie moze kogos, kto z okolic klodzka zna sie dobrze na tym i by sie tego podjal ??

[ Dodano: 07 Sty 2009 18:49 ]
A mam takie pytanie, czy ja w swoim modelu moge zmostkowac wezyki od n75, bo nie bardzo wychodzi mi podmiana bo n95 m a3 zaworki ustawione na lewo, a egr jeden na lewo a dwa na prawo, a wezyki sa krotkie i mam bardzo malo miejsca, bo nie wiem jak sciagnosc pokrywe od silnika, pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 264 gości