Obudowa sprzęgła 1,5 D i 1,6 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

KSikorski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr gru 24, 2008 08:40
Lokalizacja: Warszawa

Obudowa sprzęgła 1,5 D i 1,6 TD

Post autor: KSikorski » śr gru 24, 2008 09:01

Noszę się z zamiarem swapa 1,6 TD SB z golfa mk2 do mojego Suzuki Samurai. Potrzebuję do niego tylnonapędowej skrzyni biegów. Kiedyś FSO produkowało krótkie serie polonezów i dużych fiatów z silnikami VW. Mam teraz możliwość kupienia fabrycznej obudowy sprzęgła do łączenia volkswagenowskiego diesla z skrzynią poloneza. Wiem, że ta obudowa była używana w silniku VW 1,5 D. Z moich informacji wynika, że obudowa powinna też pasować do 1,6 TD, ale chciałbym się upewnić... Tak więc czy 1,5 D i 1,6 TD będą takie same od strony mocowania skrzyni biegów? Czy mogę użyć obudowy łączącej skrzynię z 1,5 D do połączenia z 1,6 TD?


Pozdrawiam | Suzuki Samurai 1,6 TD

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pt gru 26, 2008 15:18

daj spokój ten silnik nie lubi przeciążenia i temperatury głowice pękają . załóż cos poczciwszego .



KSikorski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr gru 24, 2008 08:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KSikorski » pt gru 26, 2008 15:22

Sporo ludzi jeździ właśnie z 1,6 TD, ponoć trzeba tylko większą chłodnicę wrzucić, np. z żuka diesla... a mógłbyś coś innego polecić? Potrzebuję po prostu diesla który dałoby się upchnąć w suzuce.

BTW nie wiesz jak to jest z tą obudową sprzęgła? :-)


Pozdrawiam | Suzuki Samurai 1,6 TD

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pt gru 26, 2008 18:15

sama chłodnica nic nie da tam musi być jeszcze dodatkowa pompa wody . i też głowica pada spróbuj z 1.9 jest niewiele większy . taki żywotniejszy trochę a może peugeot 1.9 d lub td z tym 1.6 narobisz się na kosztujesz a to i tak niewypal będzie gdyby Ci się udało upchnąć mercedesa 2.0 od 124 on ma tylko 75 km ale zadnej elektroniki wieczny rozrząd i mało pali zakładasz go ze skrzynia i tyle ale nie masz przedniego napędu . a jak u ciebie był bęzyniak i załozysz diesla to 70 80 km/h i mało klekot z ramy niewyleci. miałem już podobne swoje konstrukcje .
Ostatnio zmieniony pt gru 26, 2008 18:17 przez woj-tek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości