spadla predkość przy tych samych obrotach :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

_Woytek_

spadla predkość przy tych samych obrotach :(

Post autor: _Woytek_ » czw sie 11, 2005 13:33

Witam,

Jak kupilem swojego Golfa to przy 1900 obrotów na trzecim biegu mial predkosc 50km/h.
Teraz po roku uzytkowania predkośc przy tych samych obrotach wynosi okolo 47 km/h.

Ktoś ma pojęcie co moze byc przyczyna ??

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » czw sie 11, 2005 13:48

Błędne wskazania licznika?
Zmiana ogumienia na szersze?



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw sie 11, 2005 14:57

Eeee, w granicach błędu pomiaru :) Śpij spokojnie.



_Woytek_

Post autor: _Woytek_ » czw sie 11, 2005 15:06

Wydaje mi sie ze nie jest to zupelnie normalne.
W samochodzie nie bylo zadnych zmian.

Moze to wina sprzegla ? Co o tym myslicie ?



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw sie 11, 2005 15:15

Jeśli licznik jest napędzany linką ze skrzyni, to nie powinno się tak dziać. A jeżeli jest przekaźnik elektroniczny to może coś pośniedziało w obwodach prowadzących do licznika



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » czw sie 11, 2005 15:45

Ja bym stawiał też na sprzęgło-sprawdź jego stan...



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw sie 11, 2005 16:03

No właśnie sprzęgło ma tu dużo "do gadania", a jak jest już zużyte to będzie coraz gorzej.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw sie 11, 2005 16:16

czyś pisze:Jeśli licznik jest napędzany linką ze skrzyni, to nie powinno się tak dziać. A jeżeli jest przekaźnik elektroniczny to może coś pośniedziało w obwodach prowadzących do licznika
powiedziałbym że na odwrót, chyba że jest jakis algorytm korekcji błedów, w kazdym razie przy danych przesyłanych cyfrowo, albo mamy sygnał, albo nie.

Błąd niewielki, aczkolwiek jesli by się już miał czegoś uczepić to raczej sprzęgla


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw sie 11, 2005 18:45

Corvax pisze:
czyś pisze:Jeśli licznik jest napędzany linką ze skrzyni, to nie powinno się tak dziać. A jeżeli jest przekaźnik elektroniczny to może coś pośniedziało w obwodach prowadzących do licznika
powiedziałbym że na odwrót, chyba że jest jakis algorytm korekcji błedów, w kazdym razie przy danych przesyłanych cyfrowo, albo mamy sygnał, albo nie.

Błąd niewielki, aczkolwiek jesli by się już miał czegoś uczepić to raczej sprzęgla

Sprzęgło też m.zd.może to być przyczyną, ale ta różnica jest chyba za mała, jak na oznaki ślizgającego się sprzęgła, wydaje mi się że zwłaszcza przy tym silnku (duży moment obrotowy) także w innych sytuacjach byłoby wyraźnie czuć że sprzęgło "puszcza". Spróbuj zaobserwować, czy zdarzają się takie sytuacje, zwłaszcza przy zdecydowanym przyspieszaniu że obroty silnika rosną niewspółmiernie do prędkości auta. Najlepiej czuć to chyba na biegach IV-V. Jeśli tak się dzieje, to pora zacząć zbierać na nowe sprzęgło.



_Woytek_

Post autor: _Woytek_ » pt sie 12, 2005 09:35

Dzięki za sugestie.



Awatar użytkownika
TaOa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sie 09, 2005 23:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: TaOa » pt sie 12, 2005 14:46

czyś pisze:Spróbuj zaobserwować, czy zdarzają się takie sytuacje, zwłaszcza przy zdecydowanym przyspieszaniu że obroty silnika rosną niewspółmiernie do prędkości auta. Najlepiej czuć to chyba na biegach IV-V. Jeśli tak się dzieje, to pora zacząć zbierać na nowe sprzęgło.
Ja tak mam na IV gaz do dechy a tu 3000 obrotow i dopiero po kilku sek. lapie szybkosc :P Juz gadalem z mechanikiem o tym przy okazji wymiana paska rozrzadu, ale tak czy tak trzeba wybulic na sprzeglo z 500 zeta :/



Awatar użytkownika
leon_z
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 18:48
Lokalizacja: Kraków

Post autor: leon_z » pt sie 12, 2005 15:53

a napewno przy tym aucie nic ostatnio nie robiłeś? :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości