Czy ktoś przechodził z was problem z tym ustrojstwem w mk3 ? Do kluczyków dostałem taką zewnetrzną pastylke na 3 piny ,gniazdo gdzie wsadza sie tą pastylką jest pod kolumną kierowniczą wygląda tak :
pastylka wygląda tak :
Działało to tak ze dioda migała ,po wsadzeniu pastylki dioda zapała sie stale i wtedy mozna było uruchomić samochód.
Pastylka padła nie ma zapasowej nikt tego nie chce skopiować .
Decyzja wywalamy IMMO ! Doczytałem na forach że można przeciąć 3 kable wychodzące z centralki immo ( 3 czarne przewody) w kazdym przewodzie są dwa kolejne przewody i nalezy je ze sobą połączyć .
PYTANIE ??
gdzie jest centralka ,od której strony trzeba łączyć przewody ,czy ktos to juz robił ?? bo na forum na palcach jednej ręki mozna policzyć tematy z których nic nie wynika za bardzo.
[ Dodano: Nie Gru 21, 2008 19:40 ]
dotarłem do centralki i kable i wtyczka wyglądają jednak inaczej
Padło immo CONLOG .
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
Padło immo CONLOG .
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 12:59 przez imp, łącznie zmieniany 3 razy.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
Ja miałem problem ze conlog padł chyba
Poprostu po wsadzeniu pastylki i tak immo sie nie rozbrajał
Sprawdz któryś z tych przekażników te czarne kostki może sie któraś zblokowała i trzeba wymienić na nowy przekażnik
Ja odpuściłem i zamówiłem goscia co mi to wszystko wywalił i teraz juz nie mam tego a że mam multi lock to mi wystarcza.
Powodzenia
Poprostu po wsadzeniu pastylki i tak immo sie nie rozbrajał
Sprawdz któryś z tych przekażników te czarne kostki może sie któraś zblokowała i trzeba wymienić na nowy przekażnik
Ja odpuściłem i zamówiłem goscia co mi to wszystko wywalił i teraz juz nie mam tego a że mam multi lock to mi wystarcza.
Powodzenia
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
chodzi Ci o te dwa przekaźniki które są obok puszki tej czarnej ?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
lolex pisze:Panowie sory za odkop ale potrzebuje pomocy czy rozwiazal juz ktos ten problem z wyzuceniem tego immo ?
Kolego rozwiązałem ..trzeba dostać sie po kablach do dwóch klasycznych przekaźników, w naszym przypadku wystarczyło wyciągnąć zegary z deski rozdzielczej. Obydwa przekaźniki należy zmostkować (czyli zamknąć obieg).
Problem leży w braku komunikacji pomiędzy urządzeniem z fotki a pigułką, urządzenie po kontakcie z pigułą zamyka przekaźniki ..tak to działa
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
Jeżeli masz dorabiany kluczyk(np. scyzoryk) to go rozbierz i sprawdź czy imo jest na swoim miejscu.. Czasami lubią wypadać.. Jak nie, to pogrzeb ze stacyjką, opis elektryki powienieneś znaleźć w książce..
Ostatnio zmieniony wt cze 22, 2010 23:41 przez Denisq, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 207 gości