Witam! Podczas jazdy zauważyłem że turbina nie działa. Zgasiłem samochód, odpaliłem i było Ok przez pare minut. Po przejechaniu kilku km znowu przestała działać. Dzień wcześniej podpinałem auto pod Vaga i się załamałem bo wyskoczyło pełno błędów i nie wiem czy się nie pozbyć sprzęta bo chyba czekają mnie koszta. Oto co wyskoczyło.
4 Faults Found:
17957 - Zawór elektromagnetyczny do załadunku ograniczające ciśnienie (N75) przerwy / zwarcia do masy P1549 - 35-10 - - - Intermittent
19461 - Relais ogrzewania płynu chłodzącego 2 high sygnału P3005 - 35-10 -
19459 - Relais ogrzewania płynu chłodzącego silnika 1 warstwa wyjściowa dla małych Heizleistung (J359) Kurzschluß nach Plus P3003 - 35-10
18080 - Chłodziwa silnika dmuchawy, break prędkości 1 / min do zwarcia
P1672 - 35-10 17978 -
Szczerze mówiąc za wiele mi to nie mówi więc jak by ktoś był tak miły i mi to trochę wyjaśnił, czy to coś poważnego i czy który z nich ma związek z tą turbiną.
Problem z turbiną i nie tylko
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ten błąd odpowiada za to że auto wpada Ci w tryb awaryjny i turbina zaczyna przeładowywać lub nie ładuje odpowiedniego ciśnienia. Zamień zaworek N75 z N18 miejscami i zobacz co wtedy będzie się działo.. jeśli będzie ok, N75 do wymianymichal250 pisze:17957 - Zawór elektromagnetyczny do załadunku ograniczające ciśnienie (N75) przerwy / zwarcia do masy P1549 - 35-10 - - - Intermittent
usterka elektryczna - odpiąć wtyczkę od tego czujnika i zarówno wtyczkę jak i gniazdko spryskać najlepiej spray'em do złącz elektrycznych ew. sprawdzić czy kable nie mają gdzieś przetarć a tu masz umiejscowienie N75 :michal250 pisze:17957 - Zawór elektromagnetyczny do załadunku ograniczające ciśnienie (N75) przerwy / zwarcia do masy P1549 - 35-10 - - - Intermittent
michal250 pisze:19461 - Relais ogrzewania płynu chłodzącego 2 high sygnału P3005 - 35-10 -
19459 - Relais ogrzewania płynu chłodzącego silnika 1 warstwa wyjściowa dla małych Heizleistung (J359) Kurzschluß nach Plus P3003 - 35-10
wyjąć obydwa przekaźniki i z ich nóżkami jak i z gniazdami na listwie zrobić identycznie jak wyżej napisałem, to są te przekaźniki :
porozpinaj wtyczki przy wentylatorze chłodnicy, termowłącznika u dołu chłodnicy i wtyczek widocznych na fotce poniżej i również popsikaj spray'em i sprawdź stan izolacji przewodówmichal250 pisze:18080 - Chłodziwa silnika dmuchawy, break prędkości 1 / min do zwarcia
P1672 - 35-10 17978 -
następnie sprawdź na vagu czy błędy ponownie wyskoczą;
problem z turbiną może być spowodowany ww. niesprawnością N75 ale niekoniecznie tylko tym.
[ Dodano: 15 Gru 2008 11:01 ]
nie ma się czym załamywać, to tylko 4 błędy a koszta akurat w Twoim przypadku minimalne.michal250 pisze:i się załamałem bo wyskoczyło pełno błędów i nie wiem czy się nie pozbyć sprzęta bo chyba czekają mnie koszta
[ Dodano: 15 Gru 2008 11:03 ]
czy przypadkiem nie myłeś karcherem komory silnika - bo na to mi wyglądają te usterki ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 50 gości