Powietrze w przewodach z filtra
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Powietrze w przewodach z filtra
Mam takie pytanie do użytkowników dieselka , w szczególności do tych co śmigają poczciwymi dieselkami starego typu bez turbiny. W przewodzie doprowadzającym jak i w przewodzie powrotnym mam cały czas bąbelki powietrza. Wiem że w powrotnym to norma ale w doprowadzającym już nie. Samochód śmiga normalnie, tyle że od czasu do czasu jak przejade bardzo krótki odcinek drogi jest problem go odpalić. Po nocy i z zaciągniętym ręcznym ssaniu odpali za pierwszym, ale już jak kawałem przejade i stane muszę dziada kręcić kilka razy. Wypuściłem ropkę z filtra paliwa, zalałem filtr ropką czyściutką i dalej to samo; normalnie jakby się powietrze do układu dostawało i stąd te bąble w przewodach. Co to może być ? Sorki za długi post ale staram się wszystko dokładnie opisać.
Zaznaczę że świece nówki Beru, układ odpowietrzałem wg porad z archiwum tzn odkręciłem śrubę na wtrysku i kręciłem rozrusznikiem aż poleciało paliwko. Po tym zabiegu przez chwile powietrza w układzie nie było przygazowałem znowu się pojawiło
Przy okazji po tym jak paliwko przez przewody pociekło zaobserwowałem że spod wtrysków ( w miejscu ich wkręcenia) lecą bańki powietrza Czy tylko wystarczy wtryski dokręcić czy coś jeszcze ???
Zaznaczę że świece nówki Beru, układ odpowietrzałem wg porad z archiwum tzn odkręciłem śrubę na wtrysku i kręciłem rozrusznikiem aż poleciało paliwko. Po tym zabiegu przez chwile powietrza w układzie nie było przygazowałem znowu się pojawiło
Przy okazji po tym jak paliwko przez przewody pociekło zaobserwowałem że spod wtrysków ( w miejscu ich wkręcenia) lecą bańki powietrza Czy tylko wystarczy wtryski dokręcić czy coś jeszcze ???
Ostatnio zmieniony śr gru 10, 2008 12:56 przez piru, łącznie zmieniany 2 razy.
moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356
http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356
http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1
powietrze w bmbelkach :)
Cześć... co prawda nie jest posiadaczem "poczciwego dieselka" ale może pomogę.......
U mnie na filtrze paliwa przewody były zaciśnięte sprężynowymi ściskami...... Były już troszkę wyrobione i tamtędy łykał mi lewe powietrze... Objawy były podobne.....
Wybrałem się do sklepu z częściami do ŻUK i NYSA i kupiłem trzy zaciski na śrubkę..... 3 minuty, łapki śmierdzące ropką ale problem u mnie zniknął....
Pozdrawiam.....
U mnie na filtrze paliwa przewody były zaciśnięte sprężynowymi ściskami...... Były już troszkę wyrobione i tamtędy łykał mi lewe powietrze... Objawy były podobne.....
Wybrałem się do sklepu z częściami do ŻUK i NYSA i kupiłem trzy zaciski na śrubkę..... 3 minuty, łapki śmierdzące ropką ale problem u mnie zniknął....
Pozdrawiam.....
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
Jeśli masz dużo baniek w przewodzie doprowadzający, pojawiły się już dawno, na zimnym ładnie pali, a na ciepłym jest słabszy i gorzej odpala - pompa wtryskowa się przytarła tak jak kiedyś u mnie. Ale zrób jeszcze tak: dokręć wtryski, i tak jak radzi Ci czyzaczek, pozbądź się tych baniek, jeśli to nie pomorze szukaj nieszczelności dalej w stronę baku. Jeśli wtedy się nic nie zmieni to już napewno pompa.
- miHoo79
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
- Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Re: powietrze w bmbelkach :)
Dokladnie kolego mialem tak samo nowe opaski uszczelnily weze i problem zapowietrzania zniknalczyzaczek pisze:Cześć... co prawda nie jest posiadaczem "poczciwego dieselka" ale może pomogę.......
U mnie na filtrze paliwa przewody były zaciśnięte sprężynowymi ściskami...... Były już troszkę wyrobione i tamtędy łykał mi lewe powietrze... Objawy były podobne.....
Wybrałem się do sklepu z częściami do ŻUK i NYSA i kupiłem trzy zaciski na śrubkę..... 3 minuty, łapki śmierdzące ropką ale problem u mnie zniknął....
Pozdrawiam.....
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Wymień przewody przelewowe , jak za mocno dokręcisz może pęknąć ścianka w głowicy jak za słabo to ich już nigdy nie odkręcisz
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: pn gru 15, 2008 14:42
- Lokalizacja: z nieba
Re: Powietrze w przewodach z filtra
ja miałem podobny objaw w swoim golfie.
jak chodził na wolnych obrotach to lało się paliwo z pompy i w przewodach były widać bąble powietrza.
nie pali Ci czasem troszkę za dużo?
ja miałem zużycie rzędu 10l/100km
sprawdz okolica pompy paliwa czy nie ma wycieków i czy nie śmierdzi ropą.
jak nie widać z przodu to z tyłu.
ja za robotę i części u dobrego pompiarza dałem 100 zł.
czas naprawy wyniósł jakieś kilka godzin.
jak chodził na wolnych obrotach to lało się paliwo z pompy i w przewodach były widać bąble powietrza.
nie pali Ci czasem troszkę za dużo?
ja miałem zużycie rzędu 10l/100km
sprawdz okolica pompy paliwa czy nie ma wycieków i czy nie śmierdzi ropą.
jak nie widać z przodu to z tyłu.
ja za robotę i części u dobrego pompiarza dałem 100 zł.
czas naprawy wyniósł jakieś kilka godzin.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości