
Audi 80 B3
rocznik 87, silnik 1,6 RN 75KM zagazowany
Troszkę techniki
- wymienione świece i kable
- oczywista wymiana oleju i filtrów
- wymienione węże paliwowe przy silniku
- ustawienie prawego przedniego błotnika na jego pierwotne miejsce [na parkingu ktoś mi wgniótł]
- podniesione wszystkie drzwi które były opadnięte
I to chyba raczej wszystko co musiałem w nim robić, technicznie jak najbardziej sprawny.
Mały EDIT. z początku października:
- wymiana przednich amorków na Monroe (320k km)
- wymiana lewej końcówki drążka (320k km)
- wymiana łożyska lewego przedniego koła (320k km)
- naprawa rozrusznika (321k km)
- odszukanie zimnego lutu na płytce od zegarów (321k km)
- naprawa alternatora (323k km)
- wymiana kopułki i palca (324k km)
12.07.2008 Pomalowane zaciski i bębny - na biało

A tak to wygląda - niestety fotki w nocy, albo stety




-
21.10.2008


I kilometry lecą...

Już minęło troszkę czasu od kiedy ostatnio coś tu napisałem, także czas najwyższy coś skrobnąć o tym co się zmieniło. Nie jest tego wiele, ale zawsze coś.


26.08.2010 Maska nabrała innych barw...

Dla ciekawych, czemu polonez? Cóż, Ci, co mieli "przyjemność" słyszeć, jak chodzi silnik, wiedzą.... Tylko polonez Truck chodzi tak samo jak to Audi.




się pozmieniał gruz, aktualnie wygląda... jak gruz.

