Problemy z temperatura.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: pn sie 20, 2007 17:33
- Lokalizacja: Małopolska
Problemy z temperatura.
Mam taki mały problemik:
Podczas jazdy obserwuje jak wskazówka od temperatury idzie sobie w górę i jest w miare ok ale jak już zatrzyma sie na "90" to zaczyna sie wracać ale tylko minimalnie . Po kilku minutach widze jak zaczyna opadac i opada na pierwsza kreske i nie chce sie podnieść jeśli zatrzymam sie i zrobie przegazówe to wraca spowrotem w bardzo szybkim tempie.
Obstawiam termostat ale troche to dziwne bo wymieniałem go w styczniu tego roku.
Podczas jazdy obserwuje jak wskazówka od temperatury idzie sobie w górę i jest w miare ok ale jak już zatrzyma sie na "90" to zaczyna sie wracać ale tylko minimalnie . Po kilku minutach widze jak zaczyna opadac i opada na pierwsza kreske i nie chce sie podnieść jeśli zatrzymam sie i zrobie przegazówe to wraca spowrotem w bardzo szybkim tempie.
Obstawiam termostat ale troche to dziwne bo wymieniałem go w styczniu tego roku.
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: pn sie 20, 2007 17:33
- Lokalizacja: Małopolska
- bora gdz
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
- Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=963230
http://www.swistak.pl/aukcje/2375970,-E ... DI-VW.html
http://www.swistak.pl/aukcje/2375970,-E ... DI-VW.html
Ostatnio zmieniony pn gru 08, 2008 09:46 przez bora gdz, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: pn sie 20, 2007 17:33
- Lokalizacja: Małopolska
czy przyczną nie jest czasami termostat????
ja to widze tak:
termostat działa sobie jak trzeba az do momentu usyskania temp roboczej tj 90stopnii i w momencie zaczyna sie otwierać jeśli otworzy sie za dużo to sie zacina a pózniej nie może sie zamknąć az do momentu kiedy temp silnika sie obniża np na postoju..
poprawcie mnie jeśli sie myle....
co do termostatu to nie był on zbyt drogi co może świadczyć o jakości a słyszałem ze te tańsze badziewka sie troche psują...
ja to widze tak:
termostat działa sobie jak trzeba az do momentu usyskania temp roboczej tj 90stopnii i w momencie zaczyna sie otwierać jeśli otworzy sie za dużo to sie zacina a pózniej nie może sie zamknąć az do momentu kiedy temp silnika sie obniża np na postoju..
poprawcie mnie jeśli sie myle....
co do termostatu to nie był on zbyt drogi co może świadczyć o jakości a słyszałem ze te tańsze badziewka sie troche psują...
uszkodzony termostat zazwyczaj powoduje niedogrzanie, ciężko autko zagrzać w zimne dni.. a kiedy już osiągniemy temperaturę 90 st. to przy szybkiej jeździe zaczyna ona spadać.
przede wszystkim jeśli wskazówka temp. porusza się dość szybko w górę lub w dół.. to wtedy na pewno nie chodzi o termostat, nie jest możliwe żeby w układzie chłodzenia temperatury tak szybko ulegały zmianie, zawsze musi minąć trochę czasu.
Też obstawiam czujnik temperatury.. częsta usterka w tych silnikach ale łatwa do usunięcia
przede wszystkim jeśli wskazówka temp. porusza się dość szybko w górę lub w dół.. to wtedy na pewno nie chodzi o termostat, nie jest możliwe żeby w układzie chłodzenia temperatury tak szybko ulegały zmianie, zawsze musi minąć trochę czasu.
Też obstawiam czujnik temperatury.. częsta usterka w tych silnikach ale łatwa do usunięcia
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: pn sie 20, 2007 17:33
- Lokalizacja: Małopolska
też mam ten sam objaw a jak podłącze VAG-a to pokaże błąd od czujnika temp.? a nie wydaje mi się że to termostat dzisiaj przejechałem 30km i jak dojechałem do domu sprawdzałem węże dolny zimny, górny gorący postawiłem auto chwile na postoju temp wzrosła na 90 stopni i w tym momencie obie rury gorące, ruszyłem przejechałem kawałek zaś temp spadła ale troszke. Może to normalne w zimne dni??
Mialem to samo. Jezdzilem z tym sporo, pare tys. i nic sie nie stalo. Wydaje mi sie ze jedyne co moze sie dziac to wieksze zuzycie paliwa.Grzesiek080 pisze:Mam jeszcze pytanko jaki wpływ na prace czujnika ma problem który mam bo nie wiem jak bardzo mam sie spieszyć z wymianą.
No jak go dociagniesz do tych 23 tys. to nic dziwnego ze glosniej chodzi.Grzesiek080 pisze:Druga sprawa ze coś silnik mi głosniej chodzi czy przy 230000 to normalka????
- FILIP_1988
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
- Lokalizacja: Warszawa
Podłacze sie do tematu, bo problem ten sam. Tylko niech mi ktos pomoze jak zlokalizowac ten czujnik? Silnik AQM
Ostatnio zmieniony wt gru 09, 2008 18:34 przez FILIP_1988, łącznie zmieniany 1 raz.
problem z temperaturą.......
Witam.......
ŻADEN TERMOSTAT............... Czujink temperatury i już...... Na 100%.
Nie polecam kupować zamiennika....... Lepiej wydać 60 zł ( tak jak ja) na porządny wyrób i koniecznie z nowym ORINGIEM!!!!!!!!! KONIECZNIE!!!!!!!!
Wymiana trwa 3 minuty i zrobi ją każdy kto ma jedną prawą rękę
Czujnik znajduje się w tej okolicy na "tylnej" ścianie silnika..... Zabezpieczony jest plastykową zawleczką..... Odpinamy wtyczkę, wyciągamy zawleczkę, w jednej ręce trzymamy nowy czujnik z oringiem...... Szybkim ruchem wyciągamy stary czujnik i wkładamy nowy, zakładamy zawleczkę i po wszystkim........
Ubytek płynu około 250 ml uzupełniamy , odpalamy silnik i cieszymy się stojącym SZTYWNO :D:D wskaźnikiem temperatury.....
Ostatnia uwaga - przy wymianie silnik=płyn muszą być zimne!!!!!!!
ŻADEN TERMOSTAT............... Czujink temperatury i już...... Na 100%.
Nie polecam kupować zamiennika....... Lepiej wydać 60 zł ( tak jak ja) na porządny wyrób i koniecznie z nowym ORINGIEM!!!!!!!!! KONIECZNIE!!!!!!!!
Wymiana trwa 3 minuty i zrobi ją każdy kto ma jedną prawą rękę
Czujnik znajduje się w tej okolicy na "tylnej" ścianie silnika..... Zabezpieczony jest plastykową zawleczką..... Odpinamy wtyczkę, wyciągamy zawleczkę, w jednej ręce trzymamy nowy czujnik z oringiem...... Szybkim ruchem wyciągamy stary czujnik i wkładamy nowy, zakładamy zawleczkę i po wszystkim........
Ubytek płynu około 250 ml uzupełniamy , odpalamy silnik i cieszymy się stojącym SZTYWNO :D:D wskaźnikiem temperatury.....
Ostatnia uwaga - przy wymianie silnik=płyn muszą być zimne!!!!!!!
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
- FILIP_1988
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
- Lokalizacja: Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości