Problemy z gażnikiem 2e2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomstol

Problemy z gażnikiem 2e2

Post autor: tomstol » ndz sie 07, 2005 19:06

Sprowadziłem golfa 2 z silnikiem rf 1,6 zasilany gażnikiem 2e2 mam problem z obrotami są zawysokie , a tagże wymieniłem pasek rzrządu i okazało si że znaki przodu nizgadzają się ze znakami na kole zamachowym ,przesunięcie jest o 6 ząbków, czy to jest normalne w tym modelu .Auto jest z1989 roku . Prosze opomoc ewentułalnie jakieś scematy ustawiń. DZIĘKUJE. TOMSTOL :) [/b]



Awatar użytkownika
boges74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 800
Rejestracja: pn sty 17, 2005 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: boges74 » ndz sie 07, 2005 20:37

W związku z ustawieniem rozrządu to najważniejsze są znaki na kole zamochowyma jeżeli chodzi o obroty to są ustawione tak wysoko ponieważ masz uszkodzony regulator obrotów.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz sie 07, 2005 21:05

jak masz zapłon ustawiony?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » ndz sie 07, 2005 21:36

To ze masz za wysokie obrotu to raczej wina zle wyregulowanego gaźnika, mozesz miec za ubpga mieszanke. Pojedz do gaźnikowca z analizatorem spalin i wszystko ci wyreguluje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości