pogrzebalem przy dawce w SB iiii
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pogrzebalem przy dawce w SB iiii
witam mam sb i podkrecilem sobie w nim turbinke i dawke ale ze zaczol mi troszke za duzo palic chcialem skrecic dawke spowrotem tak jak byla, ale sie pogubilem i niewiem jak to zrobic poniewaz niemam tego zabezpieczenia a niepamietam ile podkrecilem go na dawce i niewiem ile sie cofnac zeby bylo tak samo moze ktos pomorze????????????
auto powinno miec uziemienie
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Koszt u pompiarza 70 zł taka rada podjedz do niego jak sie dobrze nie znasz łatwo można uwalić silnik pompe grzegiąc i jak się żle ustawi
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- kITA
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
- Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
- Kontakt:
Po pierwsze to jakie ciśnienie ustawiłeś,a po drugie- bardzo Ci dymi???
Bo nie powinien dużo więcej palić.Mi jak butowałem to spalił więcej,nawet 8,5/100 w trasie 150km/h non stop,ale przy normalnej jeździe spalił tyle samo.Zmniejszałem dawkę ale to oprócz osiągów nic nie zmieniało,no może 0,5 l/100.
Bo nie powinien dużo więcej palić.Mi jak butowałem to spalił więcej,nawet 8,5/100 w trasie 150km/h non stop,ale przy normalnej jeździe spalił tyle samo.Zmniejszałem dawkę ale to oprócz osiągów nic nie zmieniało,no może 0,5 l/100.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
czyli chcesz wrócić do ustawień mniej więcej fabrycznych!!??adas86 pisze:turbo dmucha 1,1bara a z kopceniem to prawie wogle nie dymi delikatnie tylko jak mu depne ,a tak to prawie wcale
wizyta u pompiarza, albo skręć doładowanie do seryjnego ciśnienia i dopasuj do tego dawke paliwa żeby przy pełnym bucie lekko zadymił...
ważne żeby nie dymił przy jezdzie ze stałą prędkością jak pprzy mocnym przyśpieszaniu lekko zadymi to moze być.
może kąt wtrysku nie teges!? przy podnoszeniu mocy max moment obr jest już wcześniej to też "ekonomiczna" technika jazdy się zmieniaadas86 pisze:le ze zaczol mi troszke za duzo palic
a duzo pali więcej?
Ostatnio zmieniony pt gru 05, 2008 22:42 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
DANIEL LHR, stanie się. Nie wiem kto wpadł na taki pomysł że po zmniejszeniu dawki paliwa w dieslu nie rośnie temperatura, ale jest to dość często powtarzana nie prawda. Temperatura zależy od współczynnika nadmiaru lambda, mówiąc po ludzku, im więcej powietrza tym więkrzą temperaturę osiągają spaliny, samochód wydziela mniej CO, więcej NOx, itd.. powołuję się tu na literaturę z zakresu układów wktryskowych, ewentualnie możesz podjechać na silnikówkę najbliższej politechniki. Co do zwiękrzania mocy, najprościej podjechać do kogoś kto się na tym zna, by ustawił wszystkie parametry pompy i turba w dopuszczalnych granicach (dawkę paliwa, wyprzedzenie zapłonu, ciśnienie doładowania itd) nie jest to drogi zabieg ok 200-300zł, samochód będzie "jedynie" głośniejszy, ale zyskamy na dynamice, nie skracając żywotności silnika.
chyba takDANIEL LHR pisze:koledze chyba sie pomylily silniki
Na przykład ja !!!kwietek pisze:Nie wiem kto wpadł na taki pomysł że po zmniejszeniu dawki paliwa w dieslu nie rośnie temperatura
A to jest prawda ale żywcem wzięta z silnika benzynowego.kwietek pisze:Temperatura zależy od współczynnika nadmiaru lambda
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
i ja tez wpadlem na tokwietek pisze:Nie wiem kto wpadł na taki pomysł że po zmniejszeniu dawki paliwa w dieslu nie rośnie temperatura
w kiblach jezdzacych na pbkwietek pisze:Temperatura zależy od współczynnika nadmiaru lambda, mówiąc po ludzku, im więcej powietrza tym więkrzą temperaturę osiągają spaliny
naucz sie kolego miły ze w dieslu - wiecej powietrza to mniejsze egt, wiecej paliwa to wyzsze egt
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
DANIEL LHR, homsky, souler, być może się mylę, ale czytałem temat o zaworze EGR. Zaślepienie EGR'a to trochę podobna sytuacja tylko zwiększa się ilość tlenu, a nie zmniejsza dawka paliwa. W tym poście i następnych http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1120029#1120029 kolega dziechu, wyjaśnia różnicę między ciepłem, a temperaturą i dlaczego po zaślepieniu zaworu EGR może dojść do lokalnych przegrzań i nadpaleń.DANIEL LHR pisze:...koledze chyba sie pomylily silniki albo nie ma pojecia , to nie benzyna , przy malej dawce nic sie nie stanie bedzie tylko slabszy...
Poczytajcie i powiedzcie co o tym sądzicie. To co tam jest napisane wydaje się być logiczne i trzyma się kupy. Gdzieś w necie widziałem ten artykuł o którym pisze dziechu.
Prawdopodobnie kolega kwietek, też próbował wytłumaczyć to co kolega dziechu napisał w temacie o zaworze EGR.
Jaka jest prawda?
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
dobra panowie w takim razie moze tak!!! jak ma ktos czas niech mi zmiezy dokładnie ile wystaje ta srobka z pompy do regolacji dawki ale od nakretki . bo niemam tego zabezpieczenia i niewiem ile mam skrecic, a tak bede mial jakis punkt odniesienia i mniej wiecej bede pozniej po troszke go ustawial a co do turba to wlasnie dzis mam zamiar go skrecic spowrotem
auto powinno miec uziemienie
- kITA
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
- Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
- Kontakt:
Jeżeli już bardzo chcesz założyć mu cugle to wykręć tą śrubę o 1/2 obr.,ustaw doładowanie na 0.6-0.8 bara.Zmierzenie śruby nic nie da bo każdy będzie miał inaczej.Zasada jest prosta-może puścić bąka,ale tylko w chwili wciśnięcia pedału ,do czasu aż turbo napompuje pełne ciśnienie.Wykręcaj aż będzie dobrze.
A tak na marginesie zwiększenie osiągów zmienia charakterystykę silnika i moment obr.jest wcześniej,więc trzeba zmienić styl jazdy,co niezwykle trudne jest gdy się ma pod butem
.Wtedy zazwyczaj samochodzik potrafi spalić mniej.

A tak na marginesie zwiększenie osiągów zmienia charakterystykę silnika i moment obr.jest wcześniej,więc trzeba zmienić styl jazdy,co niezwykle trudne jest gdy się ma pod butem

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości