mk3 1.9 TD regulcja pompy wtryskowej HELP!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk3 1.9 TD regulcja pompy wtryskowej HELP!!!
Pomocy, moj golfik szarpie i dymi na siwo (jakby dostawal powietrza), po wlaczeniu ssania chodzi rowniotko, padla diagnoza ze to pompa wtryskowa (no moze wtryskiwacze) reszta sprawdzona, moze ktos zna dobrego mechanika ktory to wereguluje we wroclawiu badz okolicach i powiedzcie ile to moze to kosztowac?
Re: mk3 1.9 TD regulcja pompy wtryskowej HELP!!!
Witamgegos pisze:Pomocy, moj golfik szarpie i dymi na siwo (jakby dostawal powietrza), po wlaczeniu ssania chodzi rowniotko, padla diagnoza ze to pompa wtryskowa (no moze wtryskiwacze) reszta sprawdzona, moze ktos zna dobrego mechanika ktory to wereguluje we wroclawiu badz okolicach i powiedzcie ile to moze to kosztowac?
Jezeli dymi lekko na siwo i po wyciagnieciu urzadzenia rozruchowego juz nie to jest to źle ustawiony kąt wtrysku . Jeżeli ma Pan jakies narzędzia to poroponuje to zrobic tak :
1 . sciagnac oslone paska rozrzadu popatrzec jak jest pompa mocowana do podstawy
2. Poluzować śrubki (bodajże 3)
3.przestawic pompe doświadczalnie do gory lub w doł i zobaczyć rano co sie bedzie działo zbyt duze przestawienie w góre powoduje charakterystyczny stuk wtryskiwaczy , zbyt w dół natomiast szarpanie silnika .
To jest tak doświadczalnie jezeli sie poprawi to chyba bedzie konieczna wizyta u osoby znającej temat...
w moim silniku TD 1,6 podobnie było ale jak pojedziesz do mechanika to ludzka rzecz ze chce od ciebie $$ wyciagnać i mowi ze to to to trzeba wymienic no chyba ze mechanik znajomy ale to niezawsze sie sprawdza;) .
Pozdrawiam Bandit
tak wiec co bolalo mojego golfika:
1. walek rorzadu naciagnietiu przy wymianie na okolo 110% podobno lecialy z niego wiÓry zrobilem 6000 km - wymienial najlepszy mechanior na swiecie ;-(
2. przestawila sie pompa wtryskowa i pasek rozrzadu - wszystko dzieki walowi korbowemu jesli powtorzy sie to jeszcze raz czeka mnie regenaracja koszt ok. 200 pln -tak mi powiedziano + robocizna za cala wymiane 350 +olej + ewentualnie panewki - przy okazji)
3. teraz jezdzi jak przecinak
4. znalazlem dobrego mechaniora
1. walek rorzadu naciagnietiu przy wymianie na okolo 110% podobno lecialy z niego wiÓry zrobilem 6000 km - wymienial najlepszy mechanior na swiecie ;-(
2. przestawila sie pompa wtryskowa i pasek rozrzadu - wszystko dzieki walowi korbowemu jesli powtorzy sie to jeszcze raz czeka mnie regenaracja koszt ok. 200 pln -tak mi powiedziano + robocizna za cala wymiane 350 +olej + ewentualnie panewki - przy okazji)
3. teraz jezdzi jak przecinak
4. znalazlem dobrego mechaniora
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 252 gości