problem z uruchomieniem silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ramirez771
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr sty 02, 2008 22:48
Lokalizacja: Żelechlinek
Kontakt:

problem z uruchomieniem silnika

Post autor: ramirez771 » śr lis 19, 2008 23:09

Witam wszystkich. mam takie nietypowe może zapytanko. Gdy rano odpalam swojego mk 3 1,8 to muszę jakieś 10 , 15 sekund trzymać na starterze zanim odpali , a jak rozgrzany albo jak odpalił i go wyłącze pali od razu .nawet po 30 min postoju. Czy może być uszkodzona pompa paliwa , czy zupełnie coś innego. pomóżcie bo jestem w kropce. Silnik w moim autku to ABS z jednopunktem. Czy może coś z wtryskiem?
Ostatnio zmieniony czw lis 20, 2008 21:30 przez ramirez771, łącznie zmieniany 1 raz.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » śr lis 19, 2008 23:27

Wyedytuj temat poprawnie, zgodnie z regulaminem.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lis 20, 2008 21:34

rozumiem ze przy nie udanej próbie odpalenia na zimnym silniku sprawdzałes czy jest iskra ?
pompę paliwa słychac przez chwilkę jak włączysz zapłon
a gdy już odpali jak wygląda praca na tym zimnym silniku ?? (obroty biegu jałowego )



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » czw lis 20, 2008 21:37

zimny nie pali ciepły pali to objaw czujnika halla.



maksu81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt gru 09, 2005 19:52
Lokalizacja: Radomyśl Wlk. - Mielec
Kontakt:

Post autor: maksu81 » pt lis 21, 2008 09:59

A ja tez miałem taki problem i borykałem sie z nim ponad 6 m-cy... mechanicy nie wiedzieli co jest...a winą była benzynka....z głupia 2 dni temu zatankowałem PB98 i problem zniknał - przynajmniej u mnie a wczesniej wymieniłem swiece kable kopułkę palec wtrysk czyjniki pompe paliwa sprawdzony został czujnik halla... paliwo docierało iskra była i nie palił... moze to u mnie taki przypadek ale PB (95) zawsze tankowane było na markowych stacjach po zalaniu PB98 jak ręką odjal.... a i stosowałem tez roznego rodzaje srodki do usuwania wody i czyszczenia układu i nic nie pomogły po zatankowaniu 98- autko pali malina :)



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt lis 21, 2008 13:47

Polecam wymianę filtra paliwa i lanie benzyny nie do baku, a do kanistra i dolewanie denaturatu. Ja tak robię za każdym razem i na 30 litrów benzyny zawsze prawie litr wody zostaje na dnie.



ramirez771
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr sty 02, 2008 22:48
Lokalizacja: Żelechlinek
Kontakt:

Post autor: ramirez771 » pt lis 21, 2008 23:48

Gdy cofam kilka razy kluczyk do poz gdy załącza się pompa to wydaje mi się że zapala lepiej. Filtr wymieniłem,może w złą stronę go założyłem? Gdy odpali to pracuje trochę nierówno i kopci sadzą, ale gdy przełączy się na gaz pracuje równomiernie i kopcenie ustaje . Mam wrażenie że się zalewa paliwem , może coś ze ssaniem nie wiem ,dlatego proszę was o POMOC



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 303 gości