wymiana swiec

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

wymiana swiec

Post autor: abrams » wt lis 18, 2008 19:36

Witam takie pytanie czy moge odkrecic weze ktore ida z pompy do wtryskow ?? bo mi przeszkadzaja przy wymianie swiec zarowych ??

czy potem jak zakrece je od nowa nie stanie sie nic z pompoa ?? wtryskami ?? bo wiadome dostanie sie tam powietrze...

2 sie da wymieniec bez odkrecania tego ale 2 kolejne problem wielki :P


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt lis 18, 2008 20:20

abrams pisze:2 sie da wymieniec bez odkrecania tego ale 2 kolejne problem wielki
Widziałem jak mechanik u mnie w MKII wymieniał i uwierz mi lub nie ale da się to zrobić - zrobił to płaskim kluczem. Co do przewodów to śmiało możesz je odkręcić i nic się nie stanie, efekt przy odpaleniu będzie taki jak by się wcześniej skończyło paliwo. Tylko trzeba uwarzać na siłę dokręcania bo można zrobić na diabła :P


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt lis 18, 2008 20:32

abrams, palen ma rację,nic się nie stanie,a co do wymiany bez zdejmowania-respect :bigok:



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt lis 18, 2008 20:33

abrams pisze:zy potem jak zakrece je od nowa nie stanie sie nic z pompoa ?? wtryskami ?? bo wiadome dostanie sie tam powietrze...
da się zrobić bez ich wykręcania, tylko trzeba się troche nagimnastykować,

gdybyś wykręcał przewody wtryskowe to uważaj żeby do wtrysków rurek nie dostał się brud/kurz, no i przy założeniu nie dokręcaj przewodów do wtrysków odracu, tylko troche, zakręć rozrusznikiem [żeby paliwko zaczeło cieknąć] i wtedy dopiero dokręć, i zapal silnik:)


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lis 18, 2008 20:43

da sie i bez zdejmowania ich ale robi sie to dłużej i bardziej rece bolą :P dlatego spokojnie odkręcaj !! Przy pompie tam trzeba przytrzymać 2 kluczem chyba 17

Jak wszystko poskładasz to zostaw sobie przewody niedokręcone by układ sie odpowietrzył pokręć rozrusznikiem az poleci z nich paliwo to dokręci. bo w przeciwnym razie mozesz akumulator rozładować a sie jeszcze nie odpowietrzy :P



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt lis 18, 2008 23:26

wykrecilem zmienilem na 4x bosch i nawet po odpaleniu nie trzesie silnikiem idealna praca :) 2 swiece kaput.. były 1 ledwo dychala 1 dobra.. ale wymienilem 4 poczym dokrecilem wezyki pokrecilem doslownie chwilke i w momencie zaskoczyl :) ( nowy akumulator ) <<-- trzeba o niego zadbac :) btw zastanawiam sie czy by nie wkomponowac cos takiego gdzies w aucie :)
http://www.allegro.pl/item476404362_tes ... a_12v.html co o tym sadzicie ?


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lis 18, 2008 23:41

przystawisz miernik i tez zobaczysz. wg mnie szkoda kasy i szpecić wnętrza takim czymś



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt lis 18, 2008 23:44

myslalem o czyms takim ale nie wewnatrz ale gdzies podmaska wkomponowac :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr lis 19, 2008 07:39

Koledzy wcale nie trzeba zostawiać niedokręconych przewodów, wszystko się pięknie samo odpowietrza za 3-4 obrotem silnika.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » śr lis 19, 2008 12:09

abrams pisze:btw zastanawiam sie czy by nie wkomponowac cos takiego gdzies w aucie
http://www.allegro.pl/ite...piecia_12v.html co o tym sadzicie ?
mialem kiedys cos podobnego, ale bylo bardzo nie dokladne, to po prostu voltomierz,u mnie swiecily sie na raz ze trzy diody i nie wiedzialem czy laduje, czy jest rozladowany,czy cos jeszcze, taraz mam zegarowy, na wskazowke, jest dokladniejszy i ładnie komponuje sie z innymi wskaznikami
Ostatnio zmieniony śr lis 19, 2008 12:14 przez anaba255, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » śr lis 19, 2008 22:24

BENITO pisze:Koledzy wcale nie trzeba zostawiać niedokręconych przewodów, wszystko się pięknie samo odpowietrza za 3-4 obrotem silnika.
po wczorajszym dniu ( doswiadczeniach z owymi przewodami ) ztwierdzam to samo ;]

[ Dodano: 19 Lis 2008 21:24 ]
anaba255 pisze:
abrams pisze:btw zastanawiam sie czy by nie wkomponowac cos takiego gdzies w aucie
http://www.allegro.pl/ite...piecia_12v.html co o tym sadzicie ?
mialem kiedys cos podobnego, ale bylo bardzo nie dokladne, to po prostu voltomierz,u mnie swiecily sie na raz ze trzy diody i nie wiedzialem czy laduje, czy jest rozladowany,czy cos jeszcze, taraz mam zegarowy, na wskazowke, jest dokladniejszy i ładnie komponuje sie z innymi wskaznikami
ten woltomierz analogowy ciagle pokazuje napiecie czy dopiero po przekreceniu kluczyka ??


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » czw lis 20, 2008 14:57

abrams pisze:ten woltomierz analogowy ciagle pokazuje napiecie czy dopiero po przekreceniu kluczyka ??
Caly czas, ale to zalezy jak wepniesz go w instalacje, u mnie robil to poprzedni wlasciciel, powinno byc w przewod plusowy na klemie akumulatora, wtedy nie ma zadnych strat i pokazuje napiecie na aku , gdy silnik jest zgaszony i ladowanie gdy pracuje.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości