Głośno chodzi i trzęsie na zimnym :/
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Głośno chodzi i trzęsie na zimnym :/
Witam jest taki problem z moim TD, który mnie bardzo wkur....
chodzi dokładnie o trzęsienie na zimnym silniku tak bardzo ze w aucie nie da sie wysiedzieć :/ teraz sie to jeszcze pogorszyło gdy popuściłem go na poduszkach i sie kawałek przejechałem by sie ułożył (w celu poprawienia)
końcówki wtrysków wymienione więc nie leją
rozrząd ustawiony dobrze
świece wymienione
poduszki pod silnikiem wydają sie być dobre przednia wymieniona nawet na nową.
deska dokręcona dobrze
już mi pomysłów brak :/ popuścić znowu na poduszkach i poszarpać nim ?
jak sie zagrzeje to ma ok 900obr ale jak jest zimny to są niskie aż ok 750(wskazówka ciut pod kreską między 1k a 500 obr. )
pompa zmienia tylko kąt a nie podnosi obrotów (tak model) i nie da sie w niej ustawić obr na zimnym jak w tej co je zwiększa ://
dodatkowo mój Td rocznik silnika 87 (chyba) na pewno do 89 chodzi dużo głośniej niz Td mojego taty 91r pomimo iż jest w lepszym stanie
- od czego to zależy ? początek wtrysku za wczesny ? ale odpala dosłownie na dotyk, idealnie czy ciepły czy zimny zawsze super.
kopcenia kolorowego nie zauważam jedynie czarne ale to norma jak butuje.
tą głośną prace to juz mniejsza z tym ale najgorsze jest to trzęsienie://///
Wszelkie sugestie mile widziane
chodzi dokładnie o trzęsienie na zimnym silniku tak bardzo ze w aucie nie da sie wysiedzieć :/ teraz sie to jeszcze pogorszyło gdy popuściłem go na poduszkach i sie kawałek przejechałem by sie ułożył (w celu poprawienia)
końcówki wtrysków wymienione więc nie leją
rozrząd ustawiony dobrze
świece wymienione
poduszki pod silnikiem wydają sie być dobre przednia wymieniona nawet na nową.
deska dokręcona dobrze
już mi pomysłów brak :/ popuścić znowu na poduszkach i poszarpać nim ?
jak sie zagrzeje to ma ok 900obr ale jak jest zimny to są niskie aż ok 750(wskazówka ciut pod kreską między 1k a 500 obr. )
pompa zmienia tylko kąt a nie podnosi obrotów (tak model) i nie da sie w niej ustawić obr na zimnym jak w tej co je zwiększa ://
dodatkowo mój Td rocznik silnika 87 (chyba) na pewno do 89 chodzi dużo głośniej niz Td mojego taty 91r pomimo iż jest w lepszym stanie
- od czego to zależy ? początek wtrysku za wczesny ? ale odpala dosłownie na dotyk, idealnie czy ciepły czy zimny zawsze super.
kopcenia kolorowego nie zauważam jedynie czarne ale to norma jak butuje.
tą głośną prace to juz mniejsza z tym ale najgorsze jest to trzęsienie://///
Wszelkie sugestie mile widziane
-
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
- Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Głośno chodzi i trzęsie na zimnym :/
Coś mi ten link nie działa.To_mas pisze: tą głośną prace to juz mniejsza z tym ale najgorsze jest to trzęsienie://///
A co telepania to już sam sobie odpowiedziałeś: poduszki silnika i zbyt niskie obroty.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
twardy, myślałem o tym trochę tez.....
poduszki to raczej nie są chyba ze złe ułożenie na nich bo silnik przełożyłem z jednej budy do drugiej i w obydwu ten sam problem :/
bo qrde jak tak wszystko lata to zaraz sie to poluzuje i będzie goniło jak w przedwojennym dostawczaku...
[ Dodano: Nie Lis 16, 2008 18:21 ]
bo to nie link...tomch pisze:Coś mi ten link nie działa.
A co telepania to już sam sobie odpowiedziałeś: poduszki silnika i zbyt niskie obroty.
poduszki to raczej nie są chyba ze złe ułożenie na nich bo silnik przełożyłem z jednej budy do drugiej i w obydwu ten sam problem :/
a poprawa spora ??Nie jest to rozwiązanie problemu ale najprostrzy sposób żeby sie pozbyć drgawek
bo qrde jak tak wszystko lata to zaraz sie to poluzuje i będzie goniło jak w przedwojennym dostawczaku...
[ Dodano: Nie Lis 16, 2008 18:21 ]
podotykam ale na bank grzeją bo osobiście je wymieniałem i sprawdzalem przed założeniem po kolei każdą.PiotrusVW pisze:dotykałes swiece ze grzeja?? moze nie wszystkie i ktorys cylinder ma gorzej spalac paliwo
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
spalanie wzrosnie z 5,5 na 5,6 hehtwardy pisze:od tego sie nie umiera
dobra jutro sie biore zeby go jeszcze raz ustawić na poduszkach odkręce i poszarpie nim
jak coś to podniosę jeszcze obroty troszkui z czasem kupię miękką deskę !
sprawe by tu fajnie załatwiła pompa gdzie podciągnięcie dźwigni podnosi obroty ale koszt tej pompy to mnie zniechęca troche.
Jeszcze jakieś sugestie Panowie ??
a próbował ktoś na własną ręke przestawić początek kąta wtrysku ?? bo to podobno sie robi przesówając pompę czy jakoś tak
czy to nie ma z tym nic wspólnego ??
a i jeszcze zapytam w przybliżeniu koszt za sprawdzenie kąta ?? a w jakich wartościach powinien sie mieścić ??
może załatwi sprawęTo_mas pisze:a próbował ktoś na własną ręke przestawić początek kąta wtrysku ?? bo to podobno sie robi przesówając pompę czy jakoś tak
czy to nie ma z tym nic wspólnego ??
[ Dodano: 16 Lis 2008 19:27 ]
u mnie nie równo chodził jak by na 3 , przestawiłem i po sprawie
[ Dodano: 16 Lis 2008 19:27 ]
może masz z byt późny kąt
Ostatnio zmieniony ndz lis 16, 2008 20:28 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Na jakim oleju obecnie jeździsz, kiedy był wymieniany i czy z filtrem. Zauważyłem że rodzaj oleju ma znaczenie a jak masz zapchany filtr to też będzie trzęsło na bank. Najlepiej zalej jakiś dobry półsyntetyk
Najpewniej jednak masz coś ze zbyt późnym kontem wtrysku.
Najpewniej jednak masz coś ze zbyt późnym kontem wtrysku.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
no bez jaj ze wymieniam sam olej bez filtra hehBENITO pisze:Na jakim oleju obecnie jeździsz, kiedy był wymieniany i czy z filtrem. Zauważyłem że rodzaj oleju ma znaczenie a jak masz zapchany filtr to też będzie trzęsło na bank. Najlepiej zalej jakiś dobry półsyntetyk
a tak poważnie to
Mobil Delvac 15W/40 wymieniony oczywiście z filtrem DOBRYM jakieś 500km temu
półsyntetyk mówisz ?? szczerze to sie trochę boje tego zabiegu. Co prawda od wymiany do wymiany nie muszę oleju dolewać choć trochę z miarki przez te 10k km zejdzie ale nie tak żebym musiał dolewki robić
hmm zbyt późnym katem ??
to by dymił i miękko chodził a on chodzi twardo (głośno)
W sumie jeśli da sie zmierzyć syfmiarką położenie pompy to mógłbym sie pobawić w jej przestawienie.... bo zawsze bym mógł wrócić do poprzedniego setupu
[ Dodano: Nie Lis 16, 2008 20:06 ]
mój właśnie pali idealnie ciepły i zimny zawsze i temu wątpie ze to kąttwardy pisze:ja też przestawiałem kat , ciężko palił .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 89 gości