Post
autor: Sztomel » ndz lis 16, 2008 08:48
deTomaso to nie jest jego wina, to jest elektrozawór N75 (sterowany nadciśnieniem), który w Twoim silniku o oznaczeniu AGR steruje pracą zaworu upustowego wastegate turbosprężarki;
skoro skaczą obroty silnika to może to być wina nastawnika pompy wtryskowej (który z powodzeniem można czyścić - w dziale FAQ jest fotoporada) lub wtrysku sterującego lub jeszcze parę innych przyczyn - najlepiej jednak zdiagnozować silnik vagiem - albo u jakiegoś kolegi forumowego z Twojej grupy regionalnej albo u solidnego mechanika -speca od diesli - koszt w granicach 20 zł (przynajmniej w moich stronach).
[ Dodano: 16 Lis 2008 07:50 ]
aha, zapomniałem dodać, że tykanie elektrozaworu N75 nie przesądza o jego wadliwym działaniu - jednym tyka, jednym nie a przy tym jest w pełni sprawny.