wieksza turbina
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wieksza turbina
witam jaka wieksza turbina byla by odpowiednia do golfa 4 gti tdi asz chcialbym powalczyc o 200 KM Intercooler seryjny
na seryjnym to se powalczysz ale tylko raz potem lawinowo opadnie.z arla jakaś albo hybryda względnie od 170
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
a napisałem coś innego powyżej ?enjoy pisze:dropsik pisze:jakis kod silnikaA R L .. z tego silnika turbina pasuje p&p.. ale 200 KM nie uzyskasz bez większego IC, a jeśli już to auto będzie wtedy bardzo szybko traciło mocCinek pisze:z arla
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
jak chcesz na stałe do jazdy 200ps i wiecej nie pakuj sie w ARL tylko cos większego daj.
Np od TDI 2.0 170ps co ma w seri
albo jakiś z t 4 2.5 tdi
pozdro
Np od TDI 2.0 170ps co ma w seri
albo jakiś z t 4 2.5 tdi
pozdro
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
2.0.TDI PD 170ps to chyba BMR, BMN, ale nie pamiętam dokładnie.
pozdro.
pozdro.
Ostatnio zmieniony wt lis 04, 2008 10:16 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
Do 200PS musisz miec cos wiekszego niz ARL ona daje ok 190KM bezpiecznych i dlugozyjacych
Bez wiekszego IC nie ma sensu sie pakowac w wieksze turbo bo to tylko na raz bedzie a pozniej KM beda leciec w dol....
Wiec albo montujesz cos typu ARL i robisz 190KM na seryjnym coolerze ( co tez jest malo sensowne) albo robisz duze turbo albo hybryde + FMICa i atakujesz 210KM smialo
Aha ASZ w G4 mial dwa rodzaje pompek...jak masz te slabsze to 190KM moze tez byc ciezko
BTW: turbiny do 200KM i wiecej pasujace p&p posiadam w ofercie
Bez wiekszego IC nie ma sensu sie pakowac w wieksze turbo bo to tylko na raz bedzie a pozniej KM beda leciec w dol....
Wiec albo montujesz cos typu ARL i robisz 190KM na seryjnym coolerze ( co tez jest malo sensowne) albo robisz duze turbo albo hybryde + FMICa i atakujesz 210KM smialo
Aha ASZ w G4 mial dwa rodzaje pompek...jak masz te slabsze to 190KM moze tez byc ciezko
BTW: turbiny do 200KM i wiecej pasujace p&p posiadam w ofercie
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości