lozysko amortyzatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
lozysko amortyzatora
witam.zeby wymienic lozysko amortyzatora przedniego to trzeba odkrecac amortyzator na dole? czy wystarczy odkrecic na gorze tylko.z gory dzieki za pomoc
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
dół też+zbieżność później
Ostatnio zmieniony ndz lis 02, 2008 19:10 przez Christopherek, łącznie zmieniany 1 raz.
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
- ...OSA...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 692
- Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:04
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
mirek272, teoretycznie nie trzeba ale by cie szlag jasny trafil przy takiej pracy i dla wlasnego dobra wyjmij caly i zrobisz to w pol godzinki:) zaopatrz sie w sciagacze do sprezyn a zbierznosci po tym sie nie ustawia tylko kat ale zrob sobie cechy na amorku na dole i bedzie dobry kat jak poskladasz spowrotem pozdrawiam:)
Nie będę tego komentował, bo w sumie każdy ma prawo do swojego zdania. A tak z praktyki to nawet jak sobie "zrobisz cechy na amorku" to szansa że geometria będzie oki jest jak trafienie powiedzmy 4-ki lub 5-ki w totka. Powody są dwa.a zbierznosci po tym sie nie ustawia tylko kat ale zrob sobie cechy na amorku na dole i bedzie dobry kat jak poskladasz spowrotem pozdrawiam:)
Pierwszy to nie masz gwarancji, że geometria przed naprawą jest prawidłowa.
Drugi to fakt, że popuszczenie dolnych śrub na amorkach zmienia kąt pochylenia koła, a to pociąga zmianę zbieżności i nawet jak by Ci się wydawało, że trafiłeś z pochyleniem to czy będziesz pewien że zbieżność także jest oki?
Jednocześnie mogę potwierdzić, że faktycznie można to zrobić o co pytasz mirek272, bez popuszczania śrub łączących amorka ze zwrotnicą (czyli teoretycznie bez rozregulowania geometrii) i to na kilka sposobów, tylko że czasami trzeba się trochę po gimnastykować. Ja jednak wolę tak jak fabryka wymyśliła. Jedni tak kombinują z braku czasu, inni z braku kasy.
A czy Ciebie zmusza jedno lub drugie do kombinacji?
JaroW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 457 gości