Łożyska,poduszki prosze o porady krok po kroku.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- DDR
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
- Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
- Kontakt:
Łożyska,poduszki prosze o porady krok po kroku.
Kupiłem a teraz chce wymienić,łożyska w kołach przednich i poduszki na amortyzatorach,chciałbym wiedzieć jak krok po kroku to zrobić,bo tego nigdy nierobiłem jeszcze,jeśli ktoś wymieniał u siebie łożyska z przodu i poduszki na amortyzatorach z przdu prosze o dokładne porady od czego zacząć.Pilne,chce zaraz przejść do działań
Ostatnio zmieniony sob paź 18, 2008 12:06 przez DDR, łącznie zmieniany 1 raz.
VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
Co do amorów to najważniejsze mieć 2 ściągacze do sprężyn, odpowiedni klucz 21 z przelotem + imbus by odkręcić śruby które są pod tymi plastikami na kielichach i kolejny klucz by po ściągnięciu sprężyny odkręcić taka naciętą śrubę która trzyma poduchę na amorze. Jest kolego trochę pracy więc sie zastanów czy nie lepiej uderzyć do mechanika. Jak nie masz w miare znośnego zaplecza warsztatowego to z łożyskami na przednich pisatach tez możesz mieć mały kłopot. Osobiście już sam bym się tego nie podejmował i jechał do mechanika, weźmie nie więcej jak 70 za stronę od amorów, co do łożyska niewiem ile krzykną. Ja robiłem raz amorki i już więcej nie mam ochoty się bawić.
Wherever you are,
Wherever you go,
ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]
Wherever you go,
ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]
- DDR
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
- Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
- Kontakt:
150zł za wymiane obu łożysk,śrub od przekładni kierowniczej,i dwóch poduszek tyle sobie zażyczył fachman,lepiej mieć w kieszeni te 150zł.... dobra jak trudno jak mówisz to pomyśle nad tym,podołać bym podołał ale chęci też zabardzo niemam i chyba zrobie tak jak mówisz
VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
po co ściągacz do sprężyn to robota na pol godziny.
1.podnosisz auto
2.odkrecasz kolo
3.odkrecasz dwie śruby od zwrotnicy które mocują mc phersona do niej
4.podnosisz maske
5.odkrecasz kielichy
6.wyciagasz kolumne
7.sciagasz poduche i lozysko
8. zakladasz nowe i skrecasz wszystko w odwrotnej kolejnosci
9.jedziesz ustawic geometrie i tyle
1.podnosisz auto
2.odkrecasz kolo
3.odkrecasz dwie śruby od zwrotnicy które mocują mc phersona do niej
4.podnosisz maske
5.odkrecasz kielichy
6.wyciagasz kolumne
7.sciagasz poduche i lozysko
8. zakladasz nowe i skrecasz wszystko w odwrotnej kolejnosci
9.jedziesz ustawic geometrie i tyle
Powiem Ci że owszem każda kwota w kieszeni się liczy ale naprawdę uwierz mi, robiłem to sam i miałem dosyć, dorabiałem klucz by odkręcić te śruby pod ymi deklami kupiłem klucz do świec urawłem rączkę dospawałem kawałek kształtownika by było za co szarpnąć zblokowałem amor na górze imbusem i jakoś poodkręcałem, potem znów jaja z odkręceniem poduszki bo skąd wziąśc klucz w postaci litery H więc bawiłem się wkrętakiem, poniszczyłem te nakrętki itp urwanie głowy, a mechanior wziął nasadę pneumatyczną bzyk, bzyk i po robocie. Czasem boli wydanie kasy ale za cenę szarpania się to naprawdę wolę wydać i mieć spokój. Pozdrowienia
[ Dodano: 18 Paź 2008 15:17 ]
[ Dodano: 18 Paź 2008 15:17 ]
robiłeś sam że tak piszesz???? a niby jak powiedz zdejmiesz poduszkę na czym póżniej będzie się trzymała sprężyna?? przecież to wszystko jest razem i łożysko na której kręci się poduszka? Chciałbym zobaczyc jak ściągasz poduszkę bez ściągaczy, ja nie dałem rady a robiłem na warsztacie 3 lata.matys9 pisze:po co ściągacz do sprężyn
Wherever you are,
Wherever you go,
ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]
Wherever you go,
ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]
ja kilak razy spokojnie scigalem poduszki bez sciagaczy... ale polecm ich uzywac
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
najlepiej dorobić z rurki chyba 1/2 calaNike pisze:kolejny klucz by po ściągnięciu sprężyny odkręcić taka naciętą śrubę która trzyma poduchę na amorze
[ Dodano: 19 Paź 2008 12:04 ]
Ja ściągałem i nie polecam, poduszka wystrzeliła prosto w półkę z rozpuszczalnikamiNike pisze:Chciałbym zobaczyc jak ściągasz poduszkę bez ściągaczy, ja nie dałem rady a robiłem na warsztacie 3 lata.
przeciez poduszka praktycznie jest na wcisk wsadzona i juz wy chyba mylicie ze sciagaczem do sprezyn.
no a ja wczesniej podjechalem do mechanika i w 5 sek odrecil mi pneumatem te sruby i potem juz kluczem poszlo jak nalezy jak juz wszystko do kupy skrecilem do pojechalem znowu do niego i mi tylko dociagnal. nie wiem wymienialem ost obydwa amory z przodu i zakladalem nowe lozyska i nowe poduszki i gwinta i nie potrzebowalem zadnego sciagacza.
no a ja wczesniej podjechalem do mechanika i w 5 sek odrecil mi pneumatem te sruby i potem juz kluczem poszlo jak nalezy jak juz wszystko do kupy skrecilem do pojechalem znowu do niego i mi tylko dociagnal. nie wiem wymienialem ost obydwa amory z przodu i zakladalem nowe lozyska i nowe poduszki i gwinta i nie potrzebowalem zadnego sciagacza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości