witam
nie moge znalezc nigdzie na forum takiego tematu wiec zaloze nowy
potrzebny mi schemat montazu centralnego zamka
oraz wyszczegolnione wszystkie czesci
np z etki
oraz jak to podlaczone wyglada
mam wszystkie sterowniki klapke wlewu paliwa pompke oraz przewody gumowe
czego brak??
oraz gdzie to seryjbie sie podlacza
a i jeszcze jedno pytanko da sie do tego centralne jakos podlaczyc z innego zamka
bo mam teraz niesseryjny centralny ze scyzorykami i mi sie te kluczykli podobaja
seryjny centralny zamek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- miHoo79
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
- Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Moze odgrzeje kotleta ale podpowiem CI jak ja zrobilem w moim mk2 po wlamie..
Mialem seryjny pneumatyczny zamek w mk 2 czyli sterowany bodajze dwoma masami.
W lewych drzwiach masz centralke w silowniku-kluczykiem aktywujesz zamkniecie i otwarcie (SYGNAL DO POMPY W BAGAZNIKU)
Wiec potrzebujesz:
pompe centralnego (bagaznik)
twarde przewody powietrzne
silowniki:
-klapa tyl
-klapka wlewu
-2 z prawych drzwi (w lewych jest tylko sterowanie nie nadaja sie pod pilota)
lub 4 jesli masz 4 drzwiowego
Wywalasz "centralke" z lewych drzwi razem z przewodami, w ich miejsce wrzucasz waz na powietrze plus silownik z prawych (dodatkowy) drzwi, w tylnym pasie przy pompie robisz trojnik i prowadzisz waz z drzwi lewych (pasuje idealnie pod wiazka do lamp- musisz odkrecic tapicerke).
DO tego potrzebujesz centralki zdalnego zamka - ja kupilem alarm ze sterowaniem centralnym zamkiem firmy tesor czy jakos tak (regulacja czulosci, 2 strefy, sterowanie centralnym, dodatkowy kanal)
Zalety centralnego:
- w deszcz nie mecze sie z trafianiem kluczykiem w drzwi
- zima pneumatyka nie zamarza jak tandetne chinskie silowniki
- odglos pneumatyki w stosunku do lomotu elektrycznych nie do porownania
Mialem seryjny pneumatyczny zamek w mk 2 czyli sterowany bodajze dwoma masami.
W lewych drzwiach masz centralke w silowniku-kluczykiem aktywujesz zamkniecie i otwarcie (SYGNAL DO POMPY W BAGAZNIKU)
Wiec potrzebujesz:
pompe centralnego (bagaznik)
twarde przewody powietrzne
silowniki:
-klapa tyl
-klapka wlewu
-2 z prawych drzwi (w lewych jest tylko sterowanie nie nadaja sie pod pilota)
lub 4 jesli masz 4 drzwiowego
Wywalasz "centralke" z lewych drzwi razem z przewodami, w ich miejsce wrzucasz waz na powietrze plus silownik z prawych (dodatkowy) drzwi, w tylnym pasie przy pompie robisz trojnik i prowadzisz waz z drzwi lewych (pasuje idealnie pod wiazka do lamp- musisz odkrecic tapicerke).
DO tego potrzebujesz centralki zdalnego zamka - ja kupilem alarm ze sterowaniem centralnym zamkiem firmy tesor czy jakos tak (regulacja czulosci, 2 strefy, sterowanie centralnym, dodatkowy kanal)
Zalety centralnego:
- w deszcz nie mecze sie z trafianiem kluczykiem w drzwi
- zima pneumatyka nie zamarza jak tandetne chinskie silowniki
- odglos pneumatyki w stosunku do lomotu elektrycznych nie do porownania
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 2009 20:59 przez miHoo79, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pięknie opisałeś, plus się należy, ale zasada jest taka że upominać się nie wolno. Autor tematu sam ci da jeśli uzna że mu pomogłeś. Następnym razem mały warnik.miHoo79 pisze:jesli pomoglem to poprosze +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 421 gości