1.5 JB czy da sie cos z tego wyciagnąc wiecej??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.5 JB czy da sie cos z tego wyciagnąc wiecej??
tak jak w temacie?? słyszal ktos o jakims tuningu tych silnikow?? wszystkie informacje beda mile widziane. nie chodzi mi o jakies mega przyrosty mocy, nawet kilka koni wystarczy pozdrawiam i licze na odzew
swiderek
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nie wiem czy był, posadzic głowicę na blok da radę każdy mechanik, zmienić wydech wraz z kolektorem wydechowym też, przerobić układ paliwowy tak żeby pompa paliwowa zasilila k-jetronik wymaga pomyslunku. Podłącznie k-jetronica to czysta robota elektryczna i ze schematem każdy elektromechanik sobie spokojnie poradzi.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
dzieki.. lecz teraz mam troszke inny problem: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2257381#2257381 moze dasz rade troche pomoc . pozdrawiam
swiderek
Tak na marginesie w eg glowica od dolu jest plaska jak w dieslu czyli komora spalania jest w tlokach a w jb glowica jest wklesla czyli komore spalania masz w glowicy chyba nie musze ci mowic co sie stanie jak posadzisz glowice od eg na dol jb bez wymiany tlokow z korbamibugalon pisze:załóż głowicę i mechaniczny wtrysk od silnika EG i powinno być trochę lepiej. Jak dasz też wydech z EG to może być juz całkiem niezle, może z 90 koni osiagniesz.
Zeby za duzo nie kombinowac to zaloz walek rozrzadu od eg z ukladem wydechowym duzy gaznik z jakiegos motoru 1.8. i powinno byc lepiej.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nic sie nie stanie, sprawdzone.gtx pisze:Tak na marginesie w eg glowica od dolu jest plaska jak w dieslu czyli komora spalania jest w tlokach a w jb glowica jest wklesla czyli komore spalania masz w glowicy chyba nie musze ci mowic co sie stanie jak posadzisz glowice od eg na dol jb bez wymiany tlokow z korbamibugalon pisze:załóż głowicę i mechaniczny wtrysk od silnika EG i powinno być trochę lepiej. Jak dasz też wydech z EG to może być juz całkiem niezle, może z 90 koni osiagniesz.
Zeby za duzo nie kombinowac to zaloz walek rozrzadu od eg z ukladem wydechowym duzy gaznik z jakiegos motoru 1.8. i powinno byc lepiej.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nic sie nie stanie, 9A ma seryjnie 10,8 do 1 i daje spokojnie radę nawet na polskiej benzynie 95 (faktycznie pewnie z 90 oktanów). Poza tym oryginalny dół w mk1 ma juz zapewne spory przebieg więc i tak kompresji nie będzie trzymał. Nie mam w tej chwili danych odnośnie podebrań w tłokach (ile cm3 komory ma w sobie tłok z jednej i drugiej wersji). Jak mi to ktoś poda to policzę dokładnie stopień sprężania dla takiego setupu.TAZ pisze:Przecież stopień sprężania zwiększy się do ponad 11:1. Chyba zostanie tylko paliwo wysoko oktanowe albo LPG.
Tłok od silnika EG jest dziwnie wybrany (cos jak odwrocona piramida w denku tłoka jest zrobiona). Ciężko oszacować ile tam jest pojemności.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości