wybija tuleje czy to wina wahaczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
barek321
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt paź 23, 2007 17:21
Lokalizacja: pieniężno
Kontakt:

wybija tuleje czy to wina wahaczy

Post autor: barek321 » czw paź 02, 2008 22:10

witam panowie ma pewien problem poniewaz musze w swoim golfie wymieniac 2 razy w roku tuleje na przodzie czy to moze byc wina kzrywych wahaczy, posiadam w samochodzie sportowe zawieszenie i jak wiadomo samochod jest niski i czasami zdarzylo sie ze przychaczylem gdzies wahaczem. co mozecie mi doradzic moze jest jakas inna przyczyna



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » czw paź 02, 2008 22:19

kolego ja mam mk3 posadzonego na ziemi i juz jezdze 1,5 roku i w zawieszeniu z przodu nic nie robilem (mam nadzieje ze jeszcze pojezdzi zeby niue zapeszyc) a zbierznosc i katy sa dobrze ustawione przy krzywych jest ciezko to ustawic


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
barek321
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt paź 23, 2007 17:21
Lokalizacja: pieniężno
Kontakt:

Post autor: barek321 » czw paź 02, 2008 22:24

no jak bylem na ustawianiu zbieznosci nic nie mowili szybko im to szlo


[url=http://img142.imageshack.us/my.php?image=new1wj9vr2.gif][img]http://img142.imageshack.us/img142/4662/new1wj9vr2.gif[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img142/new1wj9vr2.gif/1/][img]http://img142.imageshack.us/img142/new1wj9vr2.gif/1/w400.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
akkod
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pt sie 03, 2007 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: akkod » czw paź 02, 2008 22:35

witajcie :)

powiem tak , spotkałem się już wielokrotnie z wybijaniem , wyrywaniem tulei, górnych łożysk amortyzatorów ( wybicie łożyska raz rozerwanie poduszki) przy usportowionych mkII w mkIII rzadziej , po wymianie na nowe ludzie jeździli kilka miesięcy i powtórka z rozrywki, moje mkII jest wyższe od seryjnego jeździ po lasach , dziurach , błocie i nic sie nie dzieje, a mam powkładane w/w elementy tańszej firmy Hans Pries oraz Swag. Miałem przypadek ze czlowiek ktory miał jakies lepsze firmowe sprężyny po wymianie tulei pojechal na zbierznosc i geometrie gdzies do jakiegoś faceta co wzioł pod uwage rodzaj spreżyn i problem z niszczeniem ustąpił , także myślę ze od tego wypadało by zacząć ...


pozdrawiam


[b]SPRZEDAM [/b] części z golfa II WNĘTRZE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2816410#2816410

części z golfa II mechanika karoseria
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2875961#2875961
{ patrz 1 post y}

[b] wysyłka wg cennika PP -11 zł do 1 kg [/b]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob paź 04, 2008 15:48

akkod, tylko ze kolega mowi to w odniesieniu do wahaczy wiec raczej chodzi o tuleje wahacza. Nikt na górne mocowanie amora (gorna poduszka) nie mówi tuleja :p

barek321, nie piszesz o którą tulejeci chodzi a domniemam że to tę
http://allegro.pl/item444663507_tuleja_ ... _polo.html

Zwróć uwagę że na niej jest strzałeczką. Jak wprasujesz tuleję to ta strzałeczka musi wypaść na kropę która jest na wahaczu. Jak nie wypadnie to tuleje polecą bardzo szybko.
Powodem może tez być (nie wiem czy w tym przypadku ma to miejsce) że tuleje są wbijane młotkiem a nie wprasowywane na prasie :)



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob paź 04, 2008 17:19

Co by nie było to poliuretan ratuje.

http://moto.allegro.pl/item447358183_ze ... retan.html



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 119 gości