[MK2] uciekająca woda z układu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

[MK2] uciekająca woda z układu

Post autor: hyper74 » ndz lip 17, 2005 20:49

Powiedzcie jak się to nazywa i gdzie pytać... to jest taki czarny plastik jak bt ebonit i jest on na dwa kołki przykręcony do bloku silnika.. a z niego idzie wąż do nagrzewnicy i chyba kolektora ssącego czy jakos tak... żecz straszna na trasie po ok 50 kilosach za mną zatrzymaliśmy się na małą przerwe... ja jak zawsze po jakimś tam odcinku przejechanym zazwyczaj podnoszę machę i robie małą inspekcje co i jak ... patrze a tam zbiorniczek wyrównawczy jest prawie pusty... nacisknąłem węże a z pod tej pierdółki leci woda.... panika w oczach ... dzięki bogu zatrzymaliśmy się .. sobie myśle... pękł tam orong i woda sobie leciała... uderzyłem do sklepu i kupiłem oring... po tym jak wystygnął wymieniłem tą uszczelke ale zaobserwowałem tam na tym plastiku pęknięcia przez które nadal wydostaje się woda .. panowie co to jest i jak się nazywa i ile kosztuje ... ja nie mogę tego znaleść... :goof: mogłem uszkodzić silnik gdybym się nie zatrzymał ???


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » ndz lip 17, 2005 21:00

Powiem Ci, że najlepszym sposobem jest wyjąć ten element i pokazać w sklepie, masz wówczas mozliwość porównania czy to co kupujesz, to to samo co chcesz. Zapewniam Cię, że to działa, czasem można się spotkać z wciskaniem kitu przez sprzedawcę...
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Przemkrk

Post autor: Przemkrk » ndz lip 17, 2005 22:14

Witam !
Wystarczy ze powiesz w sklepie: Plastikowy kruciec przykrecany do głowicy.A jezeli chodzi o koszt to płaciłem chyba 7 zł



mortas
Fuel is my Blood
Fuel is my Blood
Posty: 370
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mortas » ndz lip 17, 2005 22:16

Zapytaj chłopaków co używają ETKI, podadzą Ci też numer katalogowy części.
A silnik oczywiście mogłeś uszkodzić, ale musiałbyś być kompletnym ignorantem (a nie jesteś :) ) i nie zwracać uwagi na wychylony wsk. temp. w prawo na maxa i mrugającą kontrolke. Pierwsza leci w takich przypadkach uszczelka pod głowicą.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]

www.konstel.webs.com

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » pn lip 18, 2005 14:43

czy ktoś wie jaki jest nr kat. tej .... rurki co do bloku jest przykręcona... i jak się nazywa...


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Davidoff

Post autor: Davidoff » pn lip 18, 2005 15:20

Umnie tez to cieklo, musialem kupic ta gume orginalna bo innej niemoglem znalesc. Koszt 30zł.



Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » pn lip 18, 2005 17:09

Przemkrk pisze:Witam !
Wystarczy ze powiesz w sklepie: Plastikowy kruciec przykrecany do głowicy.A jezeli chodzi o koszt to płaciłem chyba 7 zł
byłem w sklepie i tak jak mówisz nie inaczej
dzięki wszystkim.....


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
Pzwmichu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr paź 13, 2004 21:38
Lokalizacja: Gozdnica
Kontakt:

Post autor: Pzwmichu » pn lip 18, 2005 18:41

A ile za niego zapłaciłeś jeśli można wiedzieć, bo też muszę go zmienić? :)


GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » pn lip 18, 2005 22:56

Ja wymieniałem tą rurkę do Mk2 ale ona jest stalowa ,właściciel auta zakupił ją w niemczech koszt jej to 60 Euro



Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » pn lip 18, 2005 23:33

koszt tego małego ustrojstwa to 7.5pln w komplecie oring ( uszczelka) czas na wymiane około 10 min.... nawet jak nie wiesz jak się do tego zabrać ..... klucz 10 i po problemie dwie śtóbki i dwa kołeczki ...ot cała filozofia... taka pierdoła za małe pieniądze a jak nie zauważysz to szlak trafia motor.... :grrr:


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

wejlantf

Post autor: wejlantf » wt lip 19, 2005 08:14

ja też mam to do wymiany, całe szczęście, że to tanie i łatwe w wymianie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 257 gości