1Z egr i kat aut
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
1Z egr i kat aut
Mam ochotę wywalic kata i zaślepić egr w mkIII tdi 1Z 90KM.
Da to coś?
zamiast kata rurka, z egr-a odlacze wężyk
Da to coś?
zamiast kata rurka, z egr-a odlacze wężyk
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Wężyk zostaw w spokoju. Lepsze jest wstawienie blachy 1mm najlepiej kwasówki(wtedy styknie 0,5-0,8mm) pomiędzy EGR a tą karbowaną metalową rurkę. Kolektor wyczyść koniecznie nie zapominając o kanałach ssących w głowicy. Inaczej czyszczenie kolektora może byc mało efektywne.
Zresztą, jak pisze nasz KOLEGA DAMCIO,
Zresztą, jak pisze nasz KOLEGA DAMCIO,
tam wszystko jest pięknie wyjaśnione.
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
Zaślep EGR, a nie odłączaj bo tak jest lepiej. Koniecznie wyczyść kolektor ssący i kanały dolotowe w głowicy, bo dopiero wtedy autko dostanie kopa i będzie żyło do 4500 obr./min bez grama dymu.-pawlo111 pisze:...troszkę widać jak bardziej puszcza dymka...

VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości