2 problemy 1.8 GX, Jak zimny to skacza obroty....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- MŁODY88
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 20, 2007 21:50
- Lokalizacja: Chojnów
- Kontakt:
2 problemy 1.8 GX, Jak zimny to skacza obroty....
Witam
Mam 2 problemy ze swoim MK2 1.8 GX i moze pomozecie mi sie tych problemow pozbyc
1 problem polega na:
Jak jest zimny i odpale go na benzynie to na wolnych obrotach skacza mi obroty (przedzial ok 400-1500), lecz jak juz sie troszke rozgrzeje (tak ze strzaleczka tem. lekko sie podniesie) wskakuje na normalne obroty i chasa ladnie. Na gazie chodzi ok.
2 problem:
Jak zgasze bo po jezdzie (gaz) i po chwili musze gdzies pojechac i chce odpalic na benzynie to albo odpali i przez chwile potelepie (ok 3-4s), albo bzyknie i zgasnie po czym trzeba chwile odpalac aby zalapal. Mowia aby gasic i zapalac na benzynie, wiec probowalem tak robic i przed zgaszeniem przezucalem na benzyne a on mi gasl odrazu, jesli przezucalem na benzyne dodajac gazu to telepal przez chwile i chodzil rowno.
Co moze byc przyczyna 1 jak i 2 problemie?
Z gory dzieki za odp
Mam 2 problemy ze swoim MK2 1.8 GX i moze pomozecie mi sie tych problemow pozbyc
1 problem polega na:
Jak jest zimny i odpale go na benzynie to na wolnych obrotach skacza mi obroty (przedzial ok 400-1500), lecz jak juz sie troszke rozgrzeje (tak ze strzaleczka tem. lekko sie podniesie) wskakuje na normalne obroty i chasa ladnie. Na gazie chodzi ok.
2 problem:
Jak zgasze bo po jezdzie (gaz) i po chwili musze gdzies pojechac i chce odpalic na benzynie to albo odpali i przez chwile potelepie (ok 3-4s), albo bzyknie i zgasnie po czym trzeba chwile odpalac aby zalapal. Mowia aby gasic i zapalac na benzynie, wiec probowalem tak robic i przed zgaszeniem przezucalem na benzyne a on mi gasl odrazu, jesli przezucalem na benzyne dodajac gazu to telepal przez chwile i chodzil rowno.
Co moze byc przyczyna 1 jak i 2 problemie?
Z gory dzieki za odp
Toledo III - jest
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
- MŁODY88
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 20, 2007 21:50
- Lokalizacja: Chojnów
- Kontakt:
Koledzy mi mowili ze moze to byc silnik krokowy..wojtas4589 pisze:MŁODY88 napisał/a:
Jak jest zimny i odpale go na benzynie to na wolnych obrotach skacza mi obroty (przedzial ok 400-1500),
masz taki sam problem jak ja, po prostu identycznie
Toledo III - jest
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex
MŁODY88 pisze:Koledzy mi mowili ze moze to byc silnik krokowy..wojtas4589 pisze:MŁODY88 napisał/a:
Jak jest zimny i odpale go na benzynie to na wolnych obrotach skacza mi obroty (przedzial ok 400-1500),
masz taki sam problem jak ja, po prostu identycznie
nie silnik krokowy tylko zawor dodatkowego powietrza hodzi tylko na ssaniu mi gosciu dal rade go naprawic da sie go jakos wyregulowac nowy kolo 300 zl a stary malo komu dziala wiec z uzywek ciezko dostac mam uzywke ale na nim tez skacza obroty tylko od 800 do 1200 radze sie przyzwyczaic lub niezla kase zaplacic
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
tez mam GX - jesli chodzi o pytanie nr 2 to mam idetyko - otoz po zgaszeniu silnika na lpg i odpaleniu ( automatycznie na benzyne sie przelancza) to albo zaskoczy - albo trzeba chwile krecic az zalapie - nie wiem czemu sie tak dzieje... a co do pytania nr.1 to tez mi sie tak dzieje - w moim przypadku stwierdzam ze jest to wina braku ssania.. otoz jak odpale samochod to silnik ma na zimnym silniku nizsze obroty niz na cieplym - wiec moja rada taka- wystarczy ze poki nie upewnisz sie co to jest to podkrec wolne obroty - ja zwiekszylem ciut i poprawilo sie - nie skacza obroty - ale za to na cieplym silniku mam 1100-1200 . Moze mi ktos powiedziec jak z ssaiem sobie poradzic ? jak sie okazalo mialem walniety czujnik temperatury (byl martwy) zakupilem fabryczny nowy -znajomy robi w VW to zakupil mi nowke oryginal.. ale po podpieciu rezystanjca sie zmieniala wraz z zmiana temp ale ssania nadal brak - na zimnym 800 na cieplym 1100 obr/min
Ostatnio zmieniony ndz wrz 28, 2008 12:36 przez esio10, łącznie zmieniany 2 razy.
- MŁODY88
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 20, 2007 21:50
- Lokalizacja: Chojnów
- Kontakt:
A gdzie podkrecic wolne obroty? Moze jakas fotke zapodaj w ktorym to miejscuesio10 pisze:tez mam GX - jesli chodzi o pytanie nr 2 to mam idetyko - otoz po zgaszeniu silnika na lpg i odpaleniu ( automatycznie na benzyne sie przelancza) to albo zaskoczy - albo trzeba chwile krecic az zalapie - nie wiem czemu sie tak dzieje... a co do pytania nr.1 to tez mi sie tak dzieje - w moim przypadku stwierdzam ze jest to wina braku ssania.. otoz jak odpale samochod to silnik ma na zimnym silniku nizsze obroty niz na cieplym - wiec moja rada taka- wystarczy ze poki nie upewnisz sie co to jest to podkrec wolne obroty - ja zwiekszylem ciut i poprawilo sie - nie skacza obroty - ale za to na cieplym silniku mam 1100-1200 . Moze mi ktos powiedziec jak z ssaiem sobie poradzic ? jak sie okazalo mialem walniety czujnik temperatury (byl martwy) zakupilem fabryczny nowy -znajomy robi w VW to zakupil mi nowke oryginal.. ale po podpieciu rezystanjca sie zmieniala wraz z zmiana temp ale ssania nadal brak - na zimnym 800 na cieplym 1100 obr/min
Toledo III - jest
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex
- MŁODY88
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 20, 2007 21:50
- Lokalizacja: Chojnów
- Kontakt:
A gdzie on sie znajduje?golfiarz1 pisze:zawor dodatkowego powietrza
Toledo III - jest
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex
Golf IV Kombi,Renault Clio 2 1.6 16v,Golf III Kombi,AR 156 SW 2,4JTD , VW Golf II GT Specjal 1.8 RP, Seat Cordoba 2.0 ABF, Alfa Romeo Gtv 2.0 TS, Alfa Romeo 145 1.6 Boxer, VW Golf III GL 1.8 ABS, VW Golf II GL 1.8 GX - ex
MŁODY88 pisze:A gdzie podkrecic wolne obroty? Moze jakas fotke zapodaj w ktorym to miejscuesio10 pisze:tez mam GX - jesli chodzi o pytanie nr 2 to mam idetyko - otoz po zgaszeniu silnika na lpg i odpaleniu ( automatycznie na benzyne sie przelancza) to albo zaskoczy - albo trzeba chwile krecic az zalapie - nie wiem czemu sie tak dzieje... a co do pytania nr.1 to tez mi sie tak dzieje - w moim przypadku stwierdzam ze jest to wina braku ssania.. otoz jak odpale samochod to silnik ma na zimnym silniku nizsze obroty niz na cieplym - wiec moja rada taka- wystarczy ze poki nie upewnisz sie co to jest to podkrec wolne obroty - ja zwiekszylem ciut i poprawilo sie - nie skacza obroty - ale za to na cieplym silniku mam 1100-1200 . Moze mi ktos powiedziec jak z ssaiem sobie poradzic ? jak sie okazalo mialem walniety czujnik temperatury (byl martwy) zakupilem fabryczny nowy -znajomy robi w VW to zakupil mi nowke oryginal.. ale po podpieciu rezystanjca sie zmieniala wraz z zmiana temp ale ssania nadal brak - na zimnym 800 na cieplym 1100 obr/min
przed przepustnica jest taka srubka w miejscu gdzie prostopadle montowana jest linka z gazu
ja stoisz przodem do samochodu to z prawej strony pod kolektorem ssacym jest dochodzi do niego z prawej strony wtyczka elektryczna z lewej 2 przewody gumowe- 1 przewod gumowy idacy do kolektora ssacego 2 w strone glowicyMŁODY88 pisze:A gdzie on sie znajduje?golfiarz1 pisze:zawor dodatkowego powietrza
niemam teraz fotki ale powinienes znlasc ten zawor
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
piszesz ze zawor dodatkowego powietrza moze byc przyczyna niedzialania ssania - to jak juz zlokalizuje go - to co powinienem zrobic - przemierzyc go miernikiem czy wymienic - czy co mam zrobic aby sie upewnic ze on jest przyczyna niedzialania ssaniagolfiarz1 pisze:ten zawor dodatkowego powietrza tez steruje ssaniem i to moze byc tez twoja wina niedziala i ssanie ci niechodzi
on podaje dodatkowe powietrze na ssaniu albo niedziala sprawdz miernikiem lub stana w srodku otwiera sie w nim i zamyka taka przeslona jak kiepsko dziala to wtedy faluja obroty jak stanie to ssanie niedzila ja walczylem z plywajacymi obrotami ze 3 miesiace nawet kupilem taki zawor ale bylo to samo dopiero taki fahmen od wtryskow mehanicznych mi go zrobil teraz 2 moze 3 razy zafaluja obroty od 900 do 1100 i dziala pozniej oki
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości