Kod immobilajzera
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kod immobilajzera
Dorobiłem sobie kluczyk bo nie mialem zapasowego i teraz trzeba go zakodować zeby można było nim odpalać autko.Bo koleś co mi bedzie kodował ten kluczyk powiedział że jak będe miał ten kod to zapłace nie 100zł a tylko 30zł.Moje pytanko jest takie: czy można się dowiedzieć jaki ten kod jest ?? Czy w salonie VW podadzą mi ten kod??
a Jakieś opłaty pobierają za to, co trzeba mieć ze sobą?? dowód rejestracyjny wystarczy ??piotr2 pisze:raczej tylko serwis,kolega tez to robil i tylko tam kod dostal
pwrd by COMPsport 154,6KM i 334,6Nm
Mój VWóz viewtopic.php?f=91&t=207197" onclick="window.open(this.href);return false; SPRZEDAM
tak pin.kolega kupil autko(nie ten)i mial zaprogramowane 2 kluczyki.kupujac dostal jednego.chcial usunac ten drugi kluczyk.ale teraz niejestem pewien czy dobrze napisze,aby skasowac jeden nalezy skasowac dwa a potem jeden na nowo zaprogramowac.skasowal oba a tu pin autko na lawete do serwisu chyba nic niepomieszalem.x27 pisze:pewnie chodzi o PIN 4 cyfrowy. da sie go szczytac sprzetem lepszjszym.
piotr2, piknie napisałeś - najpierw kasujemy potem dodajemy (co by właściciel innego klucza nie pojechał)
[ Dodano: Sob Wrz 27, 2008 10:28 pm ]
[ Dodano: Sob Wrz 27, 2008 10:29 pm ]
yaroz, daj 100 i niech ci przy okazji poda kod immo - zapisz go sobie - ja ci mogę to zrobić taniej ale jazda do mnie przewyższy cenę tego gościa
[ Dodano: Sob Wrz 27, 2008 10:28 pm ]
za darmo? wg mnie nieyaroz pisze:Czy w salonie VW podadzą mi ten kod??
[ Dodano: Sob Wrz 27, 2008 10:29 pm ]
yaroz, daj 100 i niech ci przy okazji poda kod immo - zapisz go sobie - ja ci mogę to zrobić taniej ale jazda do mnie przewyższy cenę tego gościa
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Zczytanie kodu pin z imo, jak i wkodowanie nowego kluczyka do imo kosztuje w serwisie VW 150zł. Potrzebny jest dowód rejestracyjny i dwa dokumenty tożsamości.
[ Dodano: 28 Wrz 2008 08:10 ]
I jeszcze jedno, jak chcesz wkodować kluczyk do imo to płacisz 150, ale gdybyś chciał jeszcze przy okazji pin do imo to następne 150zł. wkodowanie klucza i zczytanie pinu to dwie różne procedury.
[ Dodano: 28 Wrz 2008 08:10 ]
I jeszcze jedno, jak chcesz wkodować kluczyk do imo to płacisz 150, ale gdybyś chciał jeszcze przy okazji pin do imo to następne 150zł. wkodowanie klucza i zczytanie pinu to dwie różne procedury.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
mariusz-1975, zapomniales jeszcze o koszcie samego kluczyka.
w serwisie robia wszystko albo nic.
nie ma szans normalnie wyciagnac od nich pin albo zrobic oficjalnie jakas czastkowa usluge.
temat przerabialem calkiem niedawno i mam juz drugi kluczyk (dzieki greg za wskazowki )
najwazniejsze to miec pin.
jak nie bylo go przy kluczyku na przywieszce to trzeba go wyciagnac z licznika podlaczajac specjalny interfejs np. vagtacho (mam do sprzedania bo nie bedzie juz mi potrzebny, obsluguje <2004, jakby co to pw)
majac naciety grot i czysta pastylke transpondera (np. z allegro) mozna przystapic do programowania - procedury dla vag-coma czy vagtacho sa dostepne w internecie.
cala operacja trwa gora kilka minut.
to co napisalem dotyczy aut vag mniej wiecej do roku 2004-2005
jak jest w nowszych to nie wiem.
niektore liczniki sa "oporne" i wtedy pozostaje metoda wylutowania pamieci i zdekodowania pinu w programatorze. potrzebna jest wiedza, narzedzia i odwaga - dlatego to tyle kosztuje u fachowcow.
w serwisie robia wszystko albo nic.
nie ma szans normalnie wyciagnac od nich pin albo zrobic oficjalnie jakas czastkowa usluge.
temat przerabialem calkiem niedawno i mam juz drugi kluczyk (dzieki greg za wskazowki )
najwazniejsze to miec pin.
jak nie bylo go przy kluczyku na przywieszce to trzeba go wyciagnac z licznika podlaczajac specjalny interfejs np. vagtacho (mam do sprzedania bo nie bedzie juz mi potrzebny, obsluguje <2004, jakby co to pw)
majac naciety grot i czysta pastylke transpondera (np. z allegro) mozna przystapic do programowania - procedury dla vag-coma czy vagtacho sa dostepne w internecie.
cala operacja trwa gora kilka minut.
to co napisalem dotyczy aut vag mniej wiecej do roku 2004-2005
jak jest w nowszych to nie wiem.
niektore liczniki sa "oporne" i wtedy pozostaje metoda wylutowania pamieci i zdekodowania pinu w programatorze. potrzebna jest wiedza, narzedzia i odwaga - dlatego to tyle kosztuje u fachowcow.
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
W ASO gdzie ja pracuje nie ma problemu , chcesz tylko pin- płacisz za pin, chcesz wkodować kluczyk do imo tak samo i niezależnie czy jest to nowy kluczyk z fabryki, kluczyk z allegro, czy kluczyk, który się tylko wykodował.
Niestety jest jeden minus, jeśli kluczyk, który przywieziesz np.a allegro nie da się wkodować a często tak bywa to i tak musisz zapłacić pełną stawkę za usługę.
Przy nie ori kluczykach zawsze jest taka możliwość i każdy klient jest o tym informowany.
Niestety jest jeden minus, jeśli kluczyk, który przywieziesz np.a allegro nie da się wkodować a często tak bywa to i tak musisz zapłacić pełną stawkę za usługę.
Przy nie ori kluczykach zawsze jest taka możliwość i każdy klient jest o tym informowany.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 28, 2008 15:29 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
po prostu słabe programy maciemariusz-1975 pisze:Przy nie ori kluczykach zawsze jest taka możliwość
[ Dodano: Nie Wrz 28, 2008 5:08 pm ]
no właśnie - dzisiaj napotkałem się z tym problemem - licznik bory 1J0 919 881B zakodowany jako licznik passata (nie wiadomo po co - może ktoś chciał zmienić przebieg a nie wiedział jak) - nie dało rady odczytać po kablu - prościej było zmienić licznikbeetle pisze:niektore liczniki sa "oporne" i wtedy pozostaje metoda wylutowania pamieci i zdekodowania pinu w programatorze
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
To jest serwis i tu nie szczytuje się pinu do imo przez wygenerowanie go z pamięci trwałej licznika, lecz przez połączenie on-line z serwerami z VOLKSBURGA i odczytanie go z archiwum danych auta. Tak samo z wkodowaniem kluczyka.greg pisze:
mariusz-1975 napisał/a:
Przy nie ori kluczykach zawsze jest taka możliwość
po prostu słabe programy macie
A tak swoją drogą to wiele procedur, które można wykonać za pomocą VAG-a w serwisie jest po prostu zabroniona.
Serwis to serwis i tu rządzi fabryka i jej procedury.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Bo wszystko zależy od widzimisie i humoru, osoby z serwisu. A wystarczyło by trochę dobrej woli... Dziś chciałem dostać kod do radia audio w jednym z serwisów innej marki, bo montowałem CB i wyciagnąłem wtyczkę od radia (myslalem że dostane go nieodpłatnie), zgadnijcie ile sobie zażyczyli.....50zl :green_fuck:greg pisze:to wytłumacz czemu w jednym serwisie zrobią ci coś a w drugim nie
pwrd by COMPsport 154,6KM i 334,6Nm
Mój VWóz viewtopic.php?f=91&t=207197" onclick="window.open(this.href);return false; SPRZEDAM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 470 gości