obudowy filtrów powietrza 90/130/150km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
obudowy filtrów powietrza 90/130/150km
wiecie może czy są, a jeżeli są to jakie są różnice pomiędzy obudowani filtrów powietrza i rurce-harmonijce, do turbo. wiem że niektórzy mieli zauważalne przyrosty powymianie tych części dlatego pytam, i czy od 130 i 150 są takie same czy są jakieś różnice?
1.9tdi 90/130/150km
1.9tdi 90/130/150km
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 20:43 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: pt paź 19, 2007 20:57
- Lokalizacja: Świnoujście
Niektórzy, czyli ja ( ) mówią Ci, że sama góra obudowy filtra nic Ci nie da Ciąg dalszy dolotu o większej średnicy jest potrzebny i przeprogramowanie ECU pod nowy przepływomierz.
W Passacie B5, B5 FL i Audi A4 masz różnice też w dołach filtrów - przy słabszych motorach masz dolot do puszki o ok 1/3 mniejszy jak przy 130. Mniesze są też rury od pasa przedniego do filtra.
W Passacie B5, B5 FL i Audi A4 masz różnice też w dołach filtrów - przy słabszych motorach masz dolot do puszki o ok 1/3 mniejszy jak przy 130. Mniesze są też rury od pasa przedniego do filtra.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Akurat to Ci gów... da, ponieważ krytycznym elementem dolotu jest rura do turbiny, która w słabszych motorach ma silne przewężenia.grzegorzp pisze:a cała obudowa + harmonijka?
Trzeba wymienić wszystkie elementy tak jak już kiedyś to opisałem.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
O to tojaro4444 pisze:przy słabszych motorach masz dolot do puszki o ok 1/3 mniejszy jak przy 130
I tojaro4444 pisze:krytycznym elementem dolotu jest rura do turbiny, która w słabszych motorach ma silne przewężenia
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Pojęcie mam tylko ja osobiście częsci dolotu ARL/ASZ montowałem do silnika ALH a turbo BRD zakładałem do motoru AVF (w sumie do ASZ ale przerobionego na AVF). Więc problemy jaki widzę, to duża gruszka podciśnienia w turbo BRD i w Ibizie może ona kolidować z kolektorem dolotowym a także uniemożliwić przekręcenie ślimaka częsci zimnej wylotem do góry.k-meal pisze:jaro, mam turbo od brd (170KM), czy przy kombinowaniu z czesciami od arl/asz bede mial jakis problem z rura do turbiny? czy pasuje bez problemu i jedynymi przeciwnosciami beda te, ktore opisales w swoim temacie?
masz jakies pojecie o tym?
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości