Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
jacu2000
- Nowicjusz

- Posty: 3
- Rejestracja: pn wrz 15, 2008 09:04
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: jacu2000 » pn wrz 15, 2008 09:45
Na wstępie witam wszystkich na forum

Jeżdze mk3 1.9 TD 95r 290 000km
I mam zajeduży problem.
Turbina padła wyssała ole z silnika, ale podczas jazdy nie skoczyła temperatura ani nie zapaliła sie kontrolka oleju. jak sie zatrzymałem to zauważyłem że coś mi auto harczy - nie wyłączyłem od razu silnika. Po wyłączeniu auto nie zapaliło bo nie miało oleju w silniku. Dolałem i zaczeło stasznie kopcić na niebiesko oczywiście. odłączyliśmy turbine i okazało sie że to ona pluje olejem. Myślałem zę po odłaczeniu turbiny auto prz4epali olej i przestanie kopcić ale nic z tego -kopci strasznie i pracuje strasznie nierówno i harcząco.
MOŻE MIELISCIE TAKI PRZYPADEK czy mogła mi sie skopać jeszcze wstępna komora?
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn wrz 15, 2008 10:16
a nie zatarles lekko silnika?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Maciej (bzik)
- Nowicjusz

- Posty: 18
- Rejestracja: sob sie 02, 2008 13:08
- Lokalizacja: mam to wiedzieć?
Post
autor: Maciej (bzik) » pn wrz 15, 2008 10:37
jacu2000 pisze:pracuje strasznie nierówno i harcząco.
znajomy miał podobne objawy kiedy stracił olej, nie skacze ci mocno temperatura, bo wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że nawet krótka jazda bez oleju przyciera silnik i nie skończy się to tak prosto, dobrze że przynajmniej go nie zagrzałeś.
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn wrz 15, 2008 11:00
Maciej (bzik), to w takim razie mnie sie udalo

bo jak mi wyrzygala turbina caly olej i zapalila sie kontrolka to odrazu zgasilem auto
po tej akcji auto legitymuje sie nadal moca 128 KM

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Maciej (bzik)
- Nowicjusz

- Posty: 18
- Rejestracja: sob sie 02, 2008 13:08
- Lokalizacja: mam to wiedzieć?
Post
autor: Maciej (bzik) » pn wrz 15, 2008 11:07
Adamm pisze:Maciej (bzik), to w takim razie mnie sie udalo

bo jak mi wyrzygala turbina caly olej i zapalila sie kontrolka to odrazu zgasilem auto
po tej akcji auto legitymuje sie nadal moca 128 KM

tyle że kolega trochę się przejechał bez oleju a Ty piszesz że od razu zgasiłeś auto
jacu2000 pisze:Turbina padła wyssała ole z silnika, ale podczas jazdy nie skoczyła temperatura ani nie zapaliła sie kontrolka oleju. jak sie zatrzymałem to zauważyłem że coś mi auto harczy - nie wyłączyłem od razu silnika.
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn wrz 15, 2008 11:24
Maciej (bzik), bo trzeba uwazac na wszystkie czerwone kontrolki ktore mrygaja

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
jacu2000
- Nowicjusz

- Posty: 3
- Rejestracja: pn wrz 15, 2008 09:04
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: jacu2000 » pn wrz 15, 2008 11:54
do Bzika
pisałem, że żadna kontrolka sie nie zapaliła i temperatura była w normie, także prosze bez niepotrzebnych uwag bo i tak mam wielki problem.
a dla reszty dzieki za wypowiedzi coś bede z tym robił i napisze co i jak.
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn wrz 15, 2008 13:26
jacu2000, to jesli nie zapalila sie kontrolka to znaczy ze auto jeszcze mialo olej
ale turbo puscilo do silnika i stad problem z odpaleniem ;/
trzeba bylo wykrecic wtryski i swiece i przedmuchac sprezonym powietrzem, bo teraz jesli nie zatarles a poszedl olej do cylindrow to mogles pogiac korby bo oleju nie scisnie tak ;/
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Tomek
- _

- Posty: 1382
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: Tomek » pn wrz 15, 2008 13:38
Adamm pisze:trzeba bylo wykrecic wtryski i swiece i przedmuchac sprezonym powietrzem, bo teraz jesli nie zatarles a poszedl olej do cylindrow to mogles pogiac korby bo oleju nie scisnie tak ;/
Polecam temat kolegi COWBOYA o jego TDI, jak on to mowi cieżkie jest zycie tuningowca...
[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn wrz 15, 2008 14:32
Tomek, ale to apropo mojej wypowiedzi?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
jacu2000
- Nowicjusz

- Posty: 3
- Rejestracja: pn wrz 15, 2008 09:04
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: jacu2000 » pn wrz 15, 2008 14:35
Adamm trafiłeś chyba niestety w samo sedno własnie sie tego obawiam - oleju w cylindrach i ogólnej rozp....duchy wewnątrz - a wtedy raczej bedzie wymiana silnika bo raczej nie bedzie mi sie opłacało wymieniać turbiny i remontować silnika
Z drugiej strony wtedy mój czerwony diabełek dostanie nowe serce ale TDI
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn wrz 15, 2008 14:40
jacu2000, jakbys potrzebowal pomocy to wal do mnie

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości