Czemu taki komunikat ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czemu taki komunikat ?
VW BORA 1.9 TDI 130 km 2002 r.
Witam w sobote w niedziele i dzis rano pojawil mi sie na wyswietlaczu komunikat STOP!!!KUHLMITTEL PRÜFEN BETRIEBSANLEITUNG nigdy wczesniej mi sie to nie pojawilo , tylko teraz jak temperatura spadła ponizej 5-8 st tak zaczelo sie dziac przy rozruchu zimnego silnika. Stan płynu ok jest na max , auto bylo sprowadzone i nie wymienialem plynu jest mozliwosc taka ze plyn jest juz do wymiany ? Prosze o pomoc czy ktos mial podobny przypadek. Pozdrawiam
Witam w sobote w niedziele i dzis rano pojawil mi sie na wyswietlaczu komunikat STOP!!!KUHLMITTEL PRÜFEN BETRIEBSANLEITUNG nigdy wczesniej mi sie to nie pojawilo , tylko teraz jak temperatura spadła ponizej 5-8 st tak zaczelo sie dziac przy rozruchu zimnego silnika. Stan płynu ok jest na max , auto bylo sprowadzone i nie wymienialem plynu jest mozliwosc taka ze plyn jest juz do wymiany ? Prosze o pomoc czy ktos mial podobny przypadek. Pozdrawiam
Re: Czemu taki komunikat ?
mirdek pisze:VW BORA 1.9 TDI 130 km 2002 r.
Witam w sobote w niedziele i dzis rano pojawil mi sie na wyswietlaczu komunikat STOP!!!KUHLMITTEL PRÜFEN BETRIEBSANLEITUNG nigdy wczesniej mi sie to nie pojawilo , tylko teraz jak temperatura spadła ponizej 5-8 st tak zaczelo sie dziac przy rozruchu zimnego silnika. Stan płynu ok jest na max , auto bylo sprowadzone i nie wymienialem plynu jest mozliwosc taka ze plyn jest juz do wymiany ? Prosze o pomoc czy ktos mial podobny przypadek. Pozdrawiam
16. TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO
Po włączeniu zapłonu lampka sprawdza prawidłowość ukł.chłodzenia przez kilka sekund.
Jeżeli lampka zapaliła się, gaśnie lub mruga w czasie jazdy i dodatkowo jest wydawany potrójny sygnał dźwiękowy, to należy natychmiast zatrzymać pojazd i sprawdzić poziom płynu chłodzącego i jego ew. za wysoką temperature.
Informacja na wyświetlaczu: STOP!!!KUHLMITTEL PRÜFEN BETRIEBSANLEITUNG
Jeśli poziom płynu jest OK, to nast.krokiem jest sprawdzenie bezpiecznika wentylatora i jeżeli on także jest dobry, to należy zaniechać dalszej jazdy i wezwać pomoc.
Natomiast, gdy poziom płynu chłodniczego jest w normie, a lampka sygnalizująca zgasła, to można o własnych siłach dojechać do najbliższego warsztatu, pamiętając, że należy unikać pracy silnika na wolnych obrotach i zbyt wolnej jazdy.
po zgooglowaniu znalazłem :
TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO
Po włączeniu zapłonu lampka sprawdza prawidłowość ukł.chłodzenia przez kilka sekund.
Jeżeli lampka zapaliła się, gaśnie lub mruga w czasie jazdy i dodatkowo jest wydawany potrójny sygnał dźwiękowy, to należy natychmiast zatrzymać pojazd i sprawdzić poziom płynu chłodzącego i jego ew. za wysoką temperature.
Informacja na wyświetlaczu: STOP!!!KUHLMITTEL PRÜFEN BETRIEBSANLEITUNG
TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO
Po włączeniu zapłonu lampka sprawdza prawidłowość ukł.chłodzenia przez kilka sekund.
Jeżeli lampka zapaliła się, gaśnie lub mruga w czasie jazdy i dodatkowo jest wydawany potrójny sygnał dźwiękowy, to należy natychmiast zatrzymać pojazd i sprawdzić poziom płynu chłodzącego i jego ew. za wysoką temperature.
Informacja na wyświetlaczu: STOP!!!KUHLMITTEL PRÜFEN BETRIEBSANLEITUNG
Komunikat wyswietla sie jak zapale zamochod za jakas minute gasze go i odpalam ponownie i jest juz ok - lapie normalna temperature i wszystko gra to dzieje sie tylko rano przy niskich temperaturach. Wczesniej jak bylo cieplo niepojawial sie ten problem
Nawet nie wiem czy wiesz
Nasze życie to dym
Ucieka nam między palcami
Ty i ja to trójkąty o czterech bokach
Ty i ja to ognie świecy
Gasnące na mrugnięcie oka....
Nasze życie to dym
Ucieka nam między palcami
Ty i ja to trójkąty o czterech bokach
Ty i ja to ognie świecy
Gasnące na mrugnięcie oka....
sprawdz wtyczkę przy zbiorniku moze coś nie łączymirdek pisze:Komunikat wyswietla sie jak zapale zamochod za jakas minute gasze go i odpalam ponownie i jest juz ok - lapie normalna temperature i wszystko gra to dzieje sie tylko rano przy niskich temperaturach. Wczesniej jak bylo cieplo niepojawial sie ten problem
myslalem zeby zmnienic plyn ale chyba niema potrzeby, zastanawiam sie ? zmienic czy sprawdzic na jakiej stacji obsługi czy nadaje sie na zime.
ps- wieczorkiem sprawdze bezpiecznik i wtyczke
ps- wieczorkiem sprawdze bezpiecznik i wtyczke
Nawet nie wiem czy wiesz
Nasze życie to dym
Ucieka nam między palcami
Ty i ja to trójkąty o czterech bokach
Ty i ja to ognie świecy
Gasnące na mrugnięcie oka....
Nasze życie to dym
Ucieka nam między palcami
Ty i ja to trójkąty o czterech bokach
Ty i ja to ognie świecy
Gasnące na mrugnięcie oka....
tak ja sprowadziłem auto w marcu były zimne poranki ale było ok - do soboty
[ Dodano: 15 Wrz 2008 10:01 ]
sprawdzałem wszystkie
[ Dodano: 15 Wrz 2008 10:02 ]
myślałem o resetowaniu komputera
[ Dodano: 15 Wrz 2008 10:13 ]
teraz żona pojechała do pracy i nie moge nic sprawdzić!
[ Dodano: 15 Wrz 2008 10:01 ]
sprawdzałem wszystkie
[ Dodano: 15 Wrz 2008 10:02 ]
myślałem o resetowaniu komputera
[ Dodano: 15 Wrz 2008 10:13 ]
teraz żona pojechała do pracy i nie moge nic sprawdzić!
Ostatnio zmieniony pn wrz 15, 2008 10:06 przez jacek1972, łącznie zmieniany 1 raz.
jak bedziesz cos wiecej wiedzial to daj znac a jak ja sie tez czegos dowiem to napisze
, mozez mi napisac na gg 5250748 lub tu na forum bede dalej sledzil watek
, mozez mi napisac na gg 5250748 lub tu na forum bede dalej sledzil watek
Nawet nie wiem czy wiesz
Nasze życie to dym
Ucieka nam między palcami
Ty i ja to trójkąty o czterech bokach
Ty i ja to ognie świecy
Gasnące na mrugnięcie oka....
Nasze życie to dym
Ucieka nam między palcami
Ty i ja to trójkąty o czterech bokach
Ty i ja to ognie świecy
Gasnące na mrugnięcie oka....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 145 gości